Welcome to our forums! Please take a few moments to read through our Community Guidelines (also conveniently linked in the header at the top of each page). There, you'll find guidelines on conduct, tips on getting the help you may be searching for, and more!

[REL] Kijk.nl (Net5, SBS6, Veronica, SBS9 gemist)

BrotherShamusBrotherShamus Posts: 2Members

Hi,

Ik heb een channel for Kijk.nl gemaakt. :)

The old SBS channel with silverlight was broken, yet I'm not sure if someone wrote a new one already.

Find it here.

«1

Comments

• SjalabertSjalabert Posts: 41Members, Plex Pass Plex Pass

Nice One, Ik ben eens benieuwd. Kijken wat die doet.

Server :

• PMS on client i5@3.2Ghz / 8GB / W7X64 2TB storage
    • Synology DS216+ 4 TB storage
      * Synology DS214Play 4 TB storage
      * Apple TV 3 <-> plexconnect

Client(s) :

• Samsung UE40ES6710
    • Sony KD-49X8505

• Microsoft Surface 3

• XBOX-ONE S
    • XBOX-ONE
    • XBOX-360

• Ipad 2

• Iphone 5s
    • Iphone SE
    • PLEX WEB
      * Dreamplex on DreamBox

PLEX is the BEST! / 'the rest the rest

• mkoolsmkools Posts: 102Members, Plex Pass Plex Pass

Exact wat ik zocht ik ga hem proberen thanks!!

Hij werkt helaas niet, speelt niks af. Roku geprobeerd, web player en Android. Geen succes.

Ik houd dit topic in de gaten en wacht op een werkende versie :)

• roma0803roma0803 Posts: 39Members, Plex Pass Plex Pass

"Dit kanaal reageert niet" is de melding bij alle uitzendingen die ik probeer. Mooi kanaal, ziet er goed uit, jammer dat de uitzendingen het echter niet doen.

• PieterZPieterZ Posts: 4Members ✭✭

Ziet er interessant uit! Helaas ook de foutmelding: "Dit kanaal reageert niet".

• sander1sander1 Channel Developer/Admin Posts: 3,661Members, Plex Pass, Plex Ninja Plex Ninja
    roma0803 wrote on May 14 2015, 6:23 PM: »

"Dit kanaal reageert niet" is de melding bij alle uitzendingen die ik probeer. Mooi kanaal, ziet er goed uit, jammer dat de uitzendingen het echter niet doen.

PieterZ wrote on May 17 2015, 7:01 PM: »

Ziet er interessant uit! Helaas ook de foutmelding: "Dit kanaal reageert niet".

Herstart de Plex Media Server na de installatie van dit kanaal, anders is er kans dat de bijhorende URL Service niet wordt gevonden en dat kan tot fouten leiden.

• roma0803roma0803 Posts: 39Members, Plex Pass Plex Pass
    sander1 wrote on May 20 2015, 12:28 AM: »

Herstart de Plex Media Server na de installatie van dit kanaal, anders is er kans dat de bijhorende URL Service niet wordt gevonden en dat kan tot fouten leiden.

Eigenlijk doe ik dat altijd na de installatie van een kanaal, maar in dit geval mag dat helaas niet baten. Ik krijg wel content, maar geen videobeeld.

• jorisdeklorisjorisdekloris Posts: 284Members, Plex Pass Plex Pass
    edited September 2015

Ik zie best wat video's verschijnen maar mis er ook wel wat. De grote verbouwing bijvoorbeeld staat wel online maar verschijnt niet in het kanaal. Doe ik iets verkeerd?

Oh en als ik via A-Z navigeer vind ik helemaal geen video's.

• sander1sander1 Channel Developer/Admin Posts: 3,661Members, Plex Pass, Plex Ninja Plex Ninja
    edited September 2015

@jorisdekloris said:
    Ik zie best wat video's verschijnen maar mis er ook wel wat. De grote verbouwing bijvoorbeeld staat wel online maar verschijnt niet in het kanaal. Doe ik iets verkeerd?

Waar (welke dag?) zou deze te vinden moeten zijn? Ik zag wel De grote verhuizing, maar "verbouwing" zag ik zo snel niet.

Oh en als ik via A-Z navigeer vind ik helemaal geen video's.

Ik heb enkele fixes gemaakt, een pull request voor de bron repository op Github staat gereed: https://github.com/yutzhead/Kijk.bundle/pull/2

@sander1 said:
    Ik heb enkele fixes gemaakt, een pull request voor de bron repository op Github staat gereed: https://github.com/yutzhead/Kijk.bundle/pull/2

Top!

Het gaat om deze serie: http://www.sbs6.nl/programmas/de-grote-verbouwing/

Die link gaat naar SBS6 en niet naar Kijk, dat zal het zijn. Het programma is ook niet opgenomen in het programma overzicht op Kijk: http://www.kijk.nl/programmas

Hier werkt het nu prima, dank voor deze plugin mooie toevoeging!

@sander1 said:
    Die link gaat naar SBS6 en niet naar Kijk, dat zal het zijn. Het programma is ook niet opgenomen in het programma overzicht op Kijk: http://www.kijk.nl/programmas

Aha, nu snap ik het

• taste66taste66 Posts: 1Members

Dit kanaal heeft prima gewerkt inclusief casten naar mijn Chromecast. Vreemd genoeg werkt dat nu niet meer maar kan ik de afleveringen nog wel in de webbrowser bekijken. Als ik naar de Chromecast wil casten krijg ik een unable to cast melding. Alle andere kanalen en lokale content werken wel. Iemand een idee wat er aan de hand is

@taste66 said:
    Dit kanaal heeft prima gewerkt inclusief casten naar mijn Chromecast. Vreemd genoeg werkt dat nu niet meer maar kan ik de afleveringen nog wel in de webbrowser bekijken.

Het probleem ligt niet bij het kanaal zelf (aangezien deze nog wel werkt in andere Plex clients). Ik zie meerdere forum posts van mensen met problemen en bij allemaal blijkt dat er problemen zijn met 1 bepaald type video formaat (Apple's HTTP Live Stream formaat). Het is dus wachten op een update van iets anders dan dit kanaal.

• JohSawJohSaw Posts: 41Members, Plex Pass Plex Pass

Sinds de laatste weken kan ik geen uitzending meer terug kijken, krijg steeds de melding: kon de afspeelsessie voor dit item niet aanmaken.

@sander1 weet jij misschien hier een oplossing voor?

@BrotherShamus Ben je nog actief op het forum?

• JohSawJohSaw Posts: 41Members, Plex Pass Plex Pass

@sander1 Hoi Sander het lijkt erop dat de originele maker van dit kanaal niet meer actief is. Heb jij misschien zin om dit kanaal nieuw leven in te blazen? :) o:)

@JohSaw said:
    @sander1 Hoi Sander het lijkt erop dat de originele maker van dit kanaal niet meer actief is. Heb jij misschien zin om dit kanaal nieuw leven in te blazen? :) o:)

Zin niet echt :p Deze zenders bieden echt alleen maar rotzooi in mijn ogen, maar als ik tijd heb zal ik kijken of het een eenvoudige update is of dat de code volledig opnieuw geschreven zal moeten worden.

Update: Deze plugin kan worden afgeschreven, er zal een geheel nieuwe versie geschreven moeten worden, maar ik ga dat zelf niet doen, sorry!

«1
Sign In or Register to comment.