Welcome to our forums! Please take a few moments to read through our Community Guidelines (also conveniently linked in the header at the top of each page). There, you'll find guidelines on conduct, tips on getting the help you may be searching for, and more!

Plex Sony Tablet

andypandy62andypandy62 Posts: 1Members, Plex Pass Plex Pass

Har Plex på Mac, PS3, Sony Android phone, funkar fint. Men på Sony Xperia Z4 Tablet hittar appen inga lokala filer eller bilder trots inloggning med Plexpass. Någon som har liknande problem? Supporten hänvisar till Forumet... Dessutom kan jag inte aktivera camera upload på någon Android enhet, får meddelande att jag behöver ett "premium pass" för att aktivera funktionen. Förslag på åtgärd?

Answers

• atrusatrus Posts: 11,083Members, Plex Pass, Plex Ninja Plex Ninja

@andypandy62 said:
    Har Plex på Mac, PS3, Sony Android phone, funkar fint. Men på Sony Xperia Z4 Tablet hittar appen inga lokala filer eller bilder trots inloggning med Plexpass. Någon som har liknande problem? Supporten hänvisar till Forumet... Dessutom kan jag inte aktivera camera upload på någon Android enhet, får meddelande att jag behöver ett "premium pass" för att aktivera funktionen. Förslag på åtgärd?

Låter som det buggat ur vid inloggningen med ditt Plexpass-konto på den telefonen. Kan du logga ut och trippelchecka att du loggar in med ditt Plexpass-konto?

• xyxulxyxul Posts: 7Members ✭✭

Försök att uppgradera firmware på surfplattan. På grund av låg eller gamla android version vissa program inte svarar desirefully att uppdatera den och försök igen senare. Titta Sony Xperia Z4 Tablet Handbok för firmware uppgraderingsinstruktioner.

Sign In or Register to comment.