If you have not already, we suggest setting your Plex username to something else rather than email which is displayed on your posts in forum. You can change the username at https://app.plex.tv/desktop#!/account
Welcome to our forums! Please take a few moments to read through our Community Guidelines (also conveniently linked in the header at the top of each page). There, you'll find guidelines on conduct, tips on getting the help you may be searching for, and more!

Textning av tv-serier

miccamicca Posts: 15Members, Plex Pass Plex Pass

Har sedan en tid tillbaka problemet att textningen inte fungerar på mina tv-serier. Alla filmer fungerar det på men inte serier? Kör Plex media server på min mac och kollar via ATV4. Tilläggas kan, att det inte fungerar om jag ser på serier direkt på någon plattform. Plex media Server, Plex midia player eller ATV4. Det fungerar däremot om jag ser via Infuse eller MrMC.

Har provat att ta bort biblioteket tv-serier och lagt in det igen men med samma resultat. Har ingen lust att ominstallera Media servern då jag har över 1000 filmer och serier och vissa måste jag fixa manuellt. Någon som känner igen problemet?

Comments

• JohanAlvedalJohanAlvedal Posts: 19Members, Plex Pass Plex Pass

Samma här, iallafall när det gäller ATV4 där är det stora problem med undertexterna. Dock så fungerar det jättebra från min sheild, datorer samt rasplex.

Sorry if my English is not quite right, it 's not my native language

• miccamicca Posts: 15Members, Plex Pass Plex Pass

Slutade med att jag ominstallerade det i helgen och nu fungerar det som det ska. Gick ganska bra ändå då. Bara 5 filmer jag fick leta upp manuellt :)

• p72dp72d Posts: 2Members

Måste man vara betalkund för att få det att funka. Då jag få aldrig in någon svens text. På infuse funkar det 100%. Hittar alltid undertext. Snälla hjälp.

• p72dp72d Posts: 2Members

Skall tillägga att jag kör apple tv4.

Sign In or Register to comment.