If you have not already, we suggest setting your Plex username to something else rather than email which is displayed on your posts in forum. You can change the username at https://app.plex.tv/desktop#!/account
Welcome to our forums! Please take a few moments to read through our Community Guidelines (also conveniently linked in the header at the top of each page). There, you'll find guidelines on conduct, tips on getting the help you may be searching for, and more!

Problemer med Live TV og DVR settings

Thomse75Thomse75 Posts: 1Validating, Plex Pass Plex Pass

Jeg har købt mig et Plex Pass og har sat Live TV op i min Plex server. Jeg bruger en WinTV Hauppauge TV tuner som er supporteret af Plex.
Men, jeg har problemer med at ramme den rigtige program guide. Det vil sige jeg får ikke de rigtige kanaler frem og skal sidde og manuelt mappe hver enkelt kanal til de rigtige program.
Og selvom jeg har valgt korrekt i forhold til min TV udbyder (Yousee, ID:100, Fuldpakke) Så forsvinder Canal 9 i min program guide!!
Kun hvis jeg vælger Boxer som program guide kommer Canal 9 frem!

Ligeledes har jeg problemer med at når jeg ser Live TV via Plex bliver der vist Text TV henover TV2 for eksempel!!
Er der nogen der har oplevet noget lignende elelr kender til en løsning?

Answers

• cbjergcbjerg Posts: 241Members, Plex Pass Plex Pass
    edited February 26

Hey - har samme problem med tv2 - fandt du en løsning

EDIT: Fandt den selv. Sprog til dansk og undertekster vist med fremmed lyd

PMS on Ubuntu Server(primary)
    PMS on Dell Optiplex 3 GHz Xenon 16 128 GB SSD running Windows Server 2012 (backup/share)
    PMP and Kodi on Pi's as clients. Also using Xbox One, Android TV, AppleTV4, and iOS apps

Sign In or Register to comment.