If you have not already, we suggest setting your Plex username to something else rather than email which is displayed on your posts in forum. You can change the username at https://app.plex.tv/desktop#!/account
Welcome to our forums! Please take a few moments to read through our Community Guidelines (also conveniently linked in the header at the top of each page). There, you'll find guidelines on conduct, tips on getting the help you may be searching for, and more!

katalog typer

DreammovieDreammovie Posts: 7Members, Plex Pass Plex Pass

Hej alle
Er rimelig ny i det her.
Mit spørgsmål er, når man adder en film, så kan man vælge en katalogtype.
Kan man under film oprette underkatog, som feks gys,børn,action osv, så de bliver vist i hjem som nyligt tilføjede under hver sin katagori.

Answers

• dane22dane22 Posts: 10,848Members, Plex Pass, Plex Ninja Plex Ninja

Nej, sådan fungerer Plex desvære ikke :(

I hate bugs - Tommy Lee Jones, MIB
    Join me in developing: epg-dk, str2utf-8, remidx, ExportTools, WebTools
    Support the Samsung Client:Donate
    Guides I use: Media Naming Guide, Local subtitles, Log-Files, QNAP FAQ, The Plex Dance

NO Support via PM, unless called by me

• dvd2coverdvd2cover Posts: 15Members, Plex Pass Plex Pass

Nej, du kan desværre ikke lave underkatog I Plex.
    Men du har muligheden for at bruge/vælge f.eks Film Genre/medvirkende m.m., ved hjælp ud fra din metadata/oplysninger af dine film.

• DreammovieDreammovie Posts: 7Members, Plex Pass Plex Pass

øv bøv, mange tak for jeres svar, ville ellers være genialt, da jeg lige har tilføjet en del julefilm- tænk hvis de kun være i sin egen bjælke.
    Takker igen for info

• ValdimarssonValdimarsson Posts: 1Members

Du kan oprette en film mappe og i den film mappe opretter du flere undermapper med navne som eks. julefilm. Dem tilføjer du enkeltvis som et separat bibliotek og så kommer det til at se sådan her ud:

Det er det tætteste jeg er kommet på noget der er kategoriseret, så vi kan finde noget i plex. Synes deres filter funktion er dybt godnat. Det synes jeg også Kodi's var, så der havde jeg gjort nogenlunde det samme.

• DreammovieDreammovie Posts: 7Members, Plex Pass Plex Pass

ahh,ja sådan kan man gøre,- takker

Sign In or Register to comment.