If you have not already, we suggest setting your Plex username to something else rather than email which is displayed on your posts in forum. You can change the username at https://app.plex.tv/desktop#!/account
Welcome to our forums! Please take a few moments to read through our Community Guidelines (also conveniently linked in the header at the top of each page). There, you'll find guidelines on conduct, tips on getting the help you may be searching for, and more!

streaming

matildefogde78@outlook.dkmatildefogde78@outlook.dk Posts: 2Validating, Plex Pass Plex Pass

how do i get the streaming services to work on my plex

Comments

• dane22dane22 Posts: 10,405Members, Plex Pass, Plex Ninja Plex Ninja

Hvis du er dansker, anbefaler jeg du snakker dansk i det danske forum ;)

Og når sagt, bliver du nødt til at komme med lidt flere detalier her

I hate bugs - Tommy Lee Jones, MIB
    Join me in developing: epg-dk, str2utf-8, remidx, ExportTools, WebTools
    Support the Samsung Client:Donate
    Guides I use: Media Naming Guide, Local subtitles, Log-Files, QNAP FAQ, The Plex Dance

NO Support via PM, unless called by me

• Kamranusm@hotmail.comKamranusm@hotmail.com Posts: 1Validating, Plex Pass Plex Pass

hey jeg er helt ny dette og jeg er hellere ikke den skarpeste til dette mac eller pcer... hvordan ser jeg film/streamer

• dvd2coverdvd2cover Posts: 15Members, Plex Pass Plex Pass

Det er utroligt nemt Kamranusm. Først og fremmest skal du bare downloade og installere plex på din computer og logge ind som bruger. Herefter skal du i kort træk, bare oprette forskellige biblioteker, alt efter dit indhold.(video/billeder m.m.)

Hvis du er helt lost, hvordan man gør, findes der masser af video-guide på Youtube om Plex
    Eksempel:

dvd2cover

Sign In or Register to comment.