Jump to content

Photo

Aanzetten van Plex altijd eerst settings..

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 mikebas

mikebas

Member

• Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 25 December 2012 - 12:07 PM

Goedemiddag allen,

Als ik Plex aanzet, start hij altijd eerst met settings scherm, is dit ook te veranderen dat bijvoorbeeld Movies als eerste staat?

Fijne feestdagen allemaal ;-))

gr MIke

#2 P_K

P_K

Member

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 25 December 2012 - 08:11 PM

Nee, ik had lang geleden dezelfde vraag en voor zover ik me herinner is het antwoord : niet mogelijk. Reden is dat het mogelijk is dat de 'Movie' etc secties niet beschikbaar zijn bij opstarten.

#3 Roger van Eijk

Roger van Eijk

Member

• Members
  • PipPip
  • 79 posts

Posted 26 December 2012 - 08:25 AM

Probeer eens een andere skin (Woody) daar heb je het probleem niet.

#4 mikebas

mikebas

Member

• Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 26 December 2012 - 10:19 AM

Probeer eens een andere skin (Woody) daar heb je het probleem niet.

Tja Woody vind ik niet zo mooi ;-) Maar bedankt voor jullie antwoord.

Oftopic, zie dat jullie plexmebers zijn, hebben jullie al de nieuwe update geïnstalleerd?

Ga ook plexpas aanvragen, ben dolblij met plex en wil ze graag ondersteunen ;-)

gr mike

#5 P_K

P_K

Member

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 27 December 2012 - 12:27 AM

Oftopic, zie dat jullie plexmebers zijn, hebben jullie al de nieuwe update geïnstalleerd?

Plex for Home Theater ? Ja, enkele dagen geleden geinstalleerd. Er zitten nog een hoop foutjes in maar verschillende vervelende dingen zijn ook opgelost. Het is momenteel meer een basis waar de Plex mensen op gaan bouwen om een heleboel nieuwe dingen in de client te stoppen.

Ik ben zelf PlexPass lid geworden om de developers te steunen, niet zozeer om nieuwe zaken te kunnen proberen (al is dat soms wel leuk). Ik gebruik Plex bijna dagelijks, sinds een hele tijd nu al. Ik wil gewoon iets teruggeven voor al het plezier dat ik er al aan gehad heb...

#6 mikebas

mikebas

Member

• Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 27 December 2012 - 12:15 PM

Plex for Home Theater ? Ja, enkele dagen geleden geinstalleerd. Er zitten nog een hoop foutjes in maar verschillende vervelende dingen zijn ook opgelost. Het is momenteel meer een basis waar de Plex mensen op gaan bouwen om een heleboel nieuwe dingen in de client te stoppen.

Ik ben zelf PlexPass lid geworden om de developers te steunen, niet zozeer om nieuwe zaken te kunnen proberen (al is dat soms wel leuk). Ik gebruik Plex bijna dagelijks, sinds een hele tijd nu al. Ik wil gewoon iets teruggeven voor al het plezier dat ik er al aan gehad heb...

Goed om te horen P_K ;-) Zo denk ik er zelf ook over. Even op de bank wachten gezien paypal en dan snel aanvragen ;-)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users