Ik heb een aTV3 (laatste firmware) en daar heb ik de laatste versie van PlexConnect op staan.
Het connecten en afspelen gaat allemaal prima, maar zodra ik bijv. een MKV film start, kan ik met de Apple Remote niet de film pauzeren, of een stuk vooruit spoelen of terug. Het enige wat dan werkt is op de Menu knop klikken om te pauzeren en vervolgens weer kiezen voor "Hervat afspelen" om weer verder te kijken.
Ook lijkt de balk onderin het scherm niet mee te "bewegen" zodat je niet goed kan zien waar in de film je nu bent.
Heb ik hier alleen last van of hebben meerdere mensen hier last van?
Ik heb een aTV3 (laatste firmware) en daar heb ik de laatste versie van PlexConnect op staan.
Het connecten en afspelen gaat allemaal prima, maar zodra ik bijv. een MKV film start, kan ik met de Apple Remote niet de film pauzeren, of een stuk vooruit spoelen of terug. Het enige wat dan werkt is op de Menu knop klikken om te pauzeren en vervolgens weer kiezen voor "Hervat afspelen" om weer verder te kijken.
Ook lijkt de balk onderin het scherm niet mee te "bewegen" zodat je niet goed kan zien waar in de film je nu bent.
Heb ik hier alleen last van of hebben meerdere mensen hier last van?
Zo ja, is hier een oplossing voor?
gr.
Chris
Chris,
Kijk ook even op het PlexConnect forum. Je bent niet de enige die er last van hebt! Ik heb het zelfde probleem. Soms helpt het opnieuw opstarten van een film maar helaas lang niet altijd.
Het probleem schijnt ergens te zitten in de Dolby Digital afhandeling voor de aTV. Als je bij de geavanceerde instellingen voor de PMS server het vinkje voor de enable Dolby Digital voor de Apple TV weghaald dan heb je de zoekbar terug maar helaas is dan het geluid alleen in stereo.