hvordan virker det

hvordan virker det

Smukt :wink:

Og hvis nu du uddybede dit spørgsmål en lille smule, var det noget nemmere at svare :wink:

mvh

Tommy

Hej, håber der er en der kan hjælpe mig med hvordan det virker… jeg kan ikke finde noget sted hvor jeg kan streame film ? de quick guides jeg kan finde kan jeg ikke finde finde den røde tråd i … jeg er ikke i tvivl om at det er et godt produkt, jeg kan bare ikke finde ud af det… jeg har købt Plex Pass…

Øhhh…

Du streamer film fra din Plex Media Server, hvorpå du har dine film liggende i digitalt format

For at downloade en Plex Server, kik her:

plex.tv/downloads

/T

Hej T,
Jeg har som sådan ikke nogle film liggende på min pc, ham som fortalte mig om Plex tv kunne via hans app browse mellem film (som ikke var hans) det så ud som den måde man også bruger f.eks Netflix …
Jeg vil tro jeg har downloaded serveren på min pc (Mac) … da jeg kiggede på min kammerat´s app var det i venstre side at han havde flere mapper/ eller lign… der i kunne han så finde film… (som ikke var fra ham selv…)

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener i dine Post cecil
Plex er bare (app) der kan genkende de film du har på din server(pc, NAs, mf.)
Ud fra det du siger om din ven. Har han endten en server stående, eller venne adgang fra andre, med en plex server.

Jeg skal lige for en god ordens skyld minde om, at Plex IKKE er en pirat applikation, og kun diskussioner vedr. lovlige ting er tilladt her oppe :wink:

Og god bag(h)jul

/T

:slight_smile: jeg er heller ikke sikker på hvad jeg mener … det så bare så nemt ud hos min kammerat… :wink:
Det er heller ikke min mening at det skulle være noget pirat noget :slight_smile: … beklager hvis jeg fik det til at lyde sådan…
Tror jeg holder mig til Netflix :slight_smile:
Tak og i lige måde og godt nytår…

Nogen der ved hvem eller hvor man kan steam film med danske undertekster på plex fra ?

1 Like

Idet plugins er væk nu, er det ikke muligt, med mindre du køber en netværkstuner, og forbinder den til din PMS