Bestaar er al een plugin/channel voor de volledige afleveringen van vtm en/of vier te bekijken in plex? Of een andere manier om deze te bekijken?
Ook hier interesse :). Zou super zijn!
Er is een repository met code hiervoor, maar ik krijg deze niet meer aan de praat…
https://github.com/bendekeersm/plex-vier
Ik heb wat met de code gespeeld, en het werkt weer. Je kan de geupdate code vinden in mijn fork: https://github.com/michaelarnauts/plex-vier
@Michaël%20Arnauts said:
Ik heb wat met de code gespeeld, en het werkt weer. Je kan de geupdate code vinden in mijn fork: GitHub - michaelarnauts/plex-vier: Plex Media Server plugin for VIER
SUPER!
Bedankt!
Hey Michaël
Super bedankt dat je de code hebt geüpdatet. Ik ben zelf programmeur, maar van Plex Plugins heb ik nog niet veel kaas gegeten.
Ik heb er nog een probleem mee, nl dat ik de teasers wel kan afspelen, maar bij bvb “De aflevering van 6 september” krijg ik een 404 error.
Deze heb ik nagekeken, en de video stream wordt door (denk ik) de Plugin vertaald naar “http://vod.streamcloud.be/None/mp4:definst/None.mp4/playlist.m3u8”, wat me doet denken dat er ergens een variabele (of meerdere) niet word(t)(en) ingevuld.
Ik vermoed dat die variabelen ingevuld gaan worden door een service van Vier zelf. Als die vermoedens kloppen, dan is er waarschijnlijk niets aan te doen?
Mvg
Steven
Hey Michaël
Ik denk dat ik weet wat er mis gaat: volgens mij is de structuur van de website veranderd (naar aanleiding van voetbal?).
De URL voor de volledige programma’s (niet de teasers) is nu http://www.vier.be/volledige-afleveringen/{programmaID}. Tenzij ik verkeerd ben, heb ik “volledige-afleveringen” niet gevonden in code.
Zie je het zitten om deze code aan te passen, en eventueel me uit te leggen hoe? Dan weet ik ook weer wat meer over Plex Plug-ins :).
Mvg
Steven
Hi allen,
Sorry voor het bumpen van een oude thread maar ik zou ook graag de plugin weer laten werken voor VIER / VTM en sinds kort heeft ook EEN een online videoplatform. Is het mogelijk dit eens te bekijken Michaël? Zoals StevenDR al aangaf zou ik het mits enige uitleg ook wel willen proberen. Alvast bedankt!
vrt.be/vrtnu bump bump
En ik doe er ook nog even een ‘bump’ bij!
En ik zou ook wel geinteresseerd zijn
Hier ook interesse
Mensen uit belgie!
Vandaag dit ontdekt.
Werkt geweldig op de apple tv!
- Alle zenders via Stevie of VRT
- Herbekijken VRTNU & VIER
- updates
Geef die gast wat “likes en liefde” hij verdiend het.
Misschien ziet Pieter dit bericht en ziet hij het zitten om voor ons een plex channel te schrijven.
@N_VDM said:
Mensen uit belgie!
Vandaag dit ontdekt.
Werkt geweldig op de apple tv!
- Alle zenders via Stevie of VRT
- Herbekijken VRTNU & VIER
- updates
Geef die gast wat “likes en liefde” hij verdiend het.
Misschien ziet Pieter dit bericht en ziet hij het zitten om voor ons een plex channel te schrijven.
Ik ben Pieter, diegene die de Apple TV app heeft gemaakt.
Even herhalen wat ik op het userbase forum heb gepost.
Hetgeen mij echter tegenhoud om een Channel te maken voor Plex, is dat de UI niet gekozen kan worden…
Dit maakt het bijvoorbeeld op de Apple TV niet aangenaam om zo’n Channel te gebruiken.
@Pieter_VO said:
Hetgeen mij echter tegenhoud om een Channel te maken voor Plex, is dat de UI niet gekozen kan worden…
Dit maakt het bijvoorbeeld op de Apple TV niet aangenaam om zo’n Channel te gebruiken.
Beste Pieter,
Ik zat vandaag te kijken of ik een channel voor Bruzz kom maken, maar van de uitleg over de URL service snapte ik al geen drol van. Wat bedoel je precies dat de UI niet gekozen kan worden; de lay-out van Plex voor de end-user?
Mocht je bereid zijn toch een Channel te maken, dan is er iig zeer grote interesse o:)
Je kan tegenwoordig op elke smart tv de website van VRT Nu en Stievie gewoon gebruiken in de web browser van je TV. Met een snelkoppeling naar je favoriete programma in het startmenu van de tv ben je met één klik aan het kijken. Wachtwoord kan je makkelijk ingeven als je je smartphone of tablet koppelt met de app van je tv fabrikant.