Bestaar er al een plugin/channel voor de volledige afleveringen van vtm en/of vier te bekijken in plex? Of een andere manier om deze te bekijken?
Ook hier interesse :). Zou super zijn!
Er is een repository met code hiervoor, maar ik krijg deze niet meer aan de praat…
https://github.com/bendekeersm/plex-vier
Ik heb wat met de code gespeeld, en het werkt weer. Je kan de geupdate code vinden in mijn fork: https://github.com/michaelarnauts/plex-vier
@Michaël%20Arnauts said:
Ik heb wat met de code gespeeld, en het werkt weer. Je kan de geupdate code vinden in mijn fork: GitHub - michaelarnauts/plex-vier: Plex Media Server plugin for VIER
SUPER!
Bedankt!
Hey Michaël
Super bedankt dat je de code hebt geüpdatet. Ik ben zelf programmeur, maar van Plex Plugins heb ik nog niet veel kaas gegeten.
Ik heb er nog een probleem mee, nl dat ik de teasers wel kan afspelen, maar bij bvb “De aflevering van 6 september” krijg ik een 404 error.
Deze heb ik nagekeken, en de video stream wordt door (denk ik) de Plugin vertaald naar “http://vod.streamcloud.be/None/mp4:definst/None.mp4/playlist.m3u8”, wat me doet denken dat er ergens een variabele (of meerdere) niet word(t)(en) ingevuld.
Ik vermoed dat die variabelen ingevuld gaan worden door een service van Vier zelf. Als die vermoedens kloppen, dan is er waarschijnlijk niets aan te doen?
Mvg
Steven
Hey Michaël
Ik denk dat ik weet wat er mis gaat: volgens mij is de structuur van de website veranderd (naar aanleiding van voetbal?).
De URL voor de volledige programma’s (niet de teasers) is nu http://www.vier.be/volledige-afleveringen/{programmaID}. Tenzij ik verkeerd ben, heb ik “volledige-afleveringen” niet gevonden in code.
Zie je het zitten om deze code aan te passen, en eventueel me uit te leggen hoe? Dan weet ik ook weer wat meer over Plex Plug-ins :).
Mvg
Steven
Hi allen,