Met de nieuwste server versie 0.9.15.0 worden de ondertitels op mijn Apple TV 4 weergegeven op een zwart vlak, is dit uit te schakelen?!
Zie bijgevoegde plaatjes, via de web player zijn de ondertitels normaal.
Met de nieuwste server versie 0.9.15.0 worden de ondertitels op mijn Apple TV 4 weergegeven op een zwart vlak, is dit uit te schakelen?!
Zie bijgevoegde plaatjes, via de web player zijn de ondertitels normaal.
Kan je gewoon aanpassen bij: instellingen, toegankelijkheid, onderitels en bijschriften. Dit is op iPhone en iPad, dus op Apple tv ook ongeveer gok ik
Helaas, je kan alleen kiezen om “compatibele” ondertitels te laten zien of om alle ondertitels in de videostroom te branden, er is geen keuze mogelijkheid om de ondertitels te voorzien ja/nee van een extra achtergrond, zelfde geld voor de IOS App.
@Henk Havelaar said:
Helaas, je kan alleen kiezen om “compatibele” ondertitels te laten zien of om alle ondertitels in de videostroom te branden, er is geen keuze mogelijkheid om de ondertitels te voorzien ja/nee van een extra achtergrond, zelfde geld voor de IOS App.
Heb je al in de setting van je iOS device gekeken (dus niet de settings van je plex app)? Daar kun je, zoals Jeffrey ook al aangeeft, bij general/accessibility/subtitles & captioning van alles aanpassen hoe de subs getoond worden. Zet wel overal de ‘video override’ uit. Op de iOS app werkt dit zoals verwacht. Of dit op de tvOS net zo werkt, is mij niet bekend, maar het zou maar zo kunnen (aangezien op de atv2 en 3 je ook de looks van de subs kan aanpassen).
Helaas zitten deze instellingen niet in de ATV4, voor zover ik kan zien zit het in de Plex App voor de ATV, speel ik hetzelfde bestand af via Infuse dan is er geen probleem.
In de Apple TV player heb ik wat gevonden, schijnt al een future request te zijn, zie
Volgens Apple is het wel mogelijk
Jeffrey, je hebt gelijk, zat te goed verstopt, dank je