Plex Server; Apple TV

Ik weet niet of ik hierbij in het juiste fora zit.

Ik heb vanuit Amerika een Apple TV 2e generatie meegenomen.

Ik heb het apparaatje gejailbreakt, PLEX geïnstalleerd, en vrolijk films streamen.

Nu is mijn Engels goed genoeg om films zonder ondertitels te kijken, maar mijn moeder beheerst de taal niet goed genoeg om zonder ondertitels te kijken.

Nu heb ik dus de media server (MacBook Pro mod.2009), ATV2(jailbroken) en probeer ik mijn .MKV bestand (.srt ingebakken in container) af te spelen.

Deze stappen gaan goed. Maar ik loop vast zodra er gesproken wordt, worden er geen ondertitels getoond.

Nu heb ik zelf via het ATV menu gekeken van hoe en of wat. Maar dit werkt niet samen met de Plex App op de Apple TV.

Wie o wie kan mij een oplossing bezorgen?

B.v.d.,

Kjeld

Alles wat naar iPhone/iPad verzonden wordt, wordt door de Media Server getranscode. Plex voor Apple TV maakt van hetzelfde mechanisme gebruik. Het transcode process ondersteund op dit moment helaas nog geen ondertiteling…

Ik kwam dit ook gisteren tegen, na het posten van deze thread, in het algemene forum.

Hierin werd ook al aangekaart dat het niet werkte. Blijkt nog niet ondersteund te worden maar zal vast wel eens doorgestuurd worden.

Kjeld~

Kan Apple TV nu al ondertitels lezen?

iPad en iPhone kunnen het, dan zou iTV het ook moeten kunnen;)

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.