afspilningsproblemer med tablet (thinkpad 2, win8)

Hej folkens, håber i kan hjælpe for jeg er virkelig forvirret.

forsøger at bruge plex på en lenovo thinkpad 2 tablet.

en kammerat har delt sit bibliotek med mig. 

Når jeg bruger app'en fra windows store kan jeg afspille filmen på min tablet, men kan ikke vælge undertekster.

Når jeg vil afspille filmen via chromebrowser, kan jeg sagtens vælge hele biblioteket, men hver gang jeg forsøger at afspille kommer fejlmelding: der var problemer med at afspille denne video.

har forsøgt at adspille via smartphone - virker upåklageligt

har prøvet at afspille på min brors lenovo yoga 11 (som kører samme styresystem?) virker upåklageligt.

ville rigtig gerne kunne afspille filmen i browseren, så jeg kan streame via chromecast. nogen løsnings forslag??

på forhånd tak

Hej med dig.

Jeg kender desværre ikke den Thinkpad, men iflg. specs kører den Windows 8

Så jeg vil anbefale dig istedet for at benytte Crome, der som regel skal have sine film oversat (Transcoded) af serveren, hvilket den måske ikke kan håndtere, til istedet at forsøge med PHT

(Plex Home Theather)

Du kan hente den her:

https://plex.tv/downloads

mvh

Tommy

tak tommy, for forsøget på at hjælpe.

prøvede at installere pht, men når jeg åbner programmet beder den mig starte med at indstille lidt forskellige ting, bl.a lyd. det vil jeg naturligvis gerne, så jeg klikker på knappen "næste" og så sker der aldrig mere. den skifter ikke videre til næste trin. 

knappen får en orange farve, men andet sker der ikke. har prøvet at afimstallere og installere flere gange, men med samme resultat. 

tabletten er 2måneder gammel og har næsten intet imstalleret. hvad kan være i vejen.,hvad kan jeg gøre. 

tak..

Darn.....Bruger selv hverken Tablets eller PHT, kun QNAP og Sammy, så fisk.....

Kan kun håbe, at der er andre danskere her som benytter disse ting, som kan kigge forbi denne thread.....

Ellers må du nok bide i det sure æble, og gå den engelske vej, og poste i PHT forumet

Sorry....

/T

tusind tak for hjælpen. eller forsøget ihvertfald  :)

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.