Double-NAT Men kun en router

hej håber der er nogle der kan hjælpe jeg har lige købt mig en seagate personal cloud hvor jeg har Plex på og alt virker som det skal i mit hus men jeg kan ikke til gå den ude fra den kommer en fejl:

Ikke tilgængelig udenfor dit netværk
Din server er logget ind på Plex, men kan ikke tilgås uden for dit lokal netværk. Lær mere Tip: Det ligner din server kan være forbundet til internettet via flere routere eller andre netværksenheder. Prøv at tilslutte serveren direkte til din primære enhed, eller besøg vores support hjemmeside for mere information om fejlfinding af dette “Double-NAT” scenarie

jeg har brugt mage timer på alt mulige og kan læse mig til at det er noget med hvis man har to router men jeg har kun en der sidder i et internet stik fra min udbyder.

har prøvet at lave port Forward men det virker heller ikke…

Hjælp…!!!

jeg har også fået en fast IP hos men udbyder

Det lyder som om din udbyder måske gør noget for at forårsage dette?

Ved du, hvad din offentlige IP er?
Er det en offentligt tilgængelig IP?

Gå til canyouseeme.org for at kontrollere port forwarding setup
det skal vise “succes”, hvis det er godt

Beklager, men jeg bruger google oversæt …

min ip er 80.71.142.168 men jeg ved ikke om den er offentligt tilgængelig, jeg for Error på canyouseeme.org

80.71.142.168 ser ud som en offentlig IP og ikke Privat

jeg har kun en der sidder i et internet stik fra min udbyder

Kan du bekræfte, at (80.71.142.168) er IP’en på din router?
Når du går til canyouseeme.org, viser den 80.71.142.168?

ja det er det siden siger

mange tak for du har lyst til at svare mig…

Det er godt!

Har din Plex computer sin gateway peger på din router?

Og hvilken leverandør er din router?

min router er en D-link DIR-860L og min plex server er installer på min seagate personal cloud NAS, så ved ikke hvad du mener med om den peger på den

Ok her er vejledningen til port forwarding på D-link DIR-860L. Har du denne opsætning til port 32400?

Og på din Seagate NAS har den sin gateway eller standardrute indstillet til D-link DIR-860L?

det her er mine insstilinger på ruter

og her er NAS

192.168.0.1 er din D-Link rigtigt?

Ved du, om du kører DNS på din D-Link?

Et par ting …

her er den

prøv at tilføje 32400 i det så godt, så NAS 32400 og Router 32400

1 Like

skal jeg tilføje en ny for det kan jeg ikke lige se hvor jeg kan gøre eller kan jeg rediger en af dem der er der…

Ligeledes ser ud som om ingen af ​​dem er grøn eller arbejder, så måske kan du prøve at deaktivere “Automatisk port videresending” og se.

Her er information om det, der er til

Du kan også prøve at ændre din DNS-server til 8.8.8.8, fordi jeg ikke er sikker 192.168.0.1 giver DNS

det virker ikke…