Na een tijdje geen Plex te hebben gebruikt heb ik het nu toch weer opnieuw geïnstalleerd. Nu probeer ik op mijn media server in te loggen met mijn Plex gegevens en krijg ik de volgende melding: Gebruiker kan niet worden geauthenticeerd. Dit IP heeft problemen met inloggen via dit account (meerdere inlog fouten gedetecteerd)
Enig idee waar dit vandaan komt en belangrijker, hoe ik wel kan inloggen?
Je probeerd je server te koppelen aan je plex.tv account en krijgt die melding ? Misschien even kijken bij Instellingen van plex media server dan kopje apparaten en daar alles even verwijderen vervolgens je plex media server restarten en opnieuw te proberen ?
Hoe lang geleden heb je je plex account voor het laatst gebruikt voor 2 juli 2015? Had je dit account in die tijd ook al gekoppeld aan het forum-account? If so, dan is deze blogposting wellicht van toepassing: https://www.plex.tv/blog/security-notice-forum-user-password-resets/
Ik heb destijds een e-mail gekregen met een link erin waarmee ik m’n wachtwoord kon ‘resetten’.
Overigens, is het sowieso een goed idee om je wachtwoord nu te resetten. Ik meen me te herinneren dat na een aantal foutieve pogingen het account geblokkeerd wordt en je een e-mailt ontvangt van plex ontvangt met instructies hierin.