Hjälp hemma.

Hjälp hemma.
Finns det nån installatör därute som kan både plex NAS nätverk mm. Som jag kan hyra hem å fixa det här.... Snart åker skiten ut....

Vad för NAS? Osv.

Synolygy 212j

Mac mini styr plex till hembion i v-rum

Roku i sovrum

iPhone å iPad som fjärr å tittar på dom ibland…

Inget funkar sen jag uppgradera till senaste plex mjukvaran. Funderar på å avinstalera allt å börja om… Men nu e jag mest trött…

Eller kasta ut i snön…

Så PMS är installerat på Synology, eller är Synology bara filservern och du har PMS på din Mac?

Jag har hittat lite trådar med användare som har strul att använda just ditt NAS som PMS-maskin sedan senaste uppdateringen.

Eftersom jag ser att du är Plexpass-medlem så kan du installera en preview release av nästa uppdatering för att se om det löser det hela. Du hittar nästa version av PMS här: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/52348-plex-media-server-0976/page__view__findpost__p__318656

Tack.

Som en liten påminnelse, du har en ovana att inte svara på frågorna (de få ggr det hänt hittils iaf). Jag förstår att du har ett mål att lösa problemet, och då delar av ett svar pekas i den riktning du tror är rätt så går du direkt på det problemet. Men nackdelen med det är att alla möjliga viktiga pusselbitar inte faller på plats för de personer som senare läser tråden. :slight_smile:

Så se detta som en liten påminnelse att försöka svara på alla frågor i en post av någon som försöker hjälpa dig. Jag tror att problemen löser sig snabbare då. B)

Jag föratår

Hur kommer man åt preiwew relaese ?

I huvudforumet så ser du allt längst upp om du är inloggad med det forumanvändarnamn som du köpt Plexpass med. Det användarnamn du använder nu ser jag är det. Här är en direktlänk till de underforum som bara vi Plexpass-användare har tillgång till: http://forums.plexapp.com/index.php/forum/114-plexpass-members-only/

Återigen stort tack…

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.