Vi kan desværre ikke se Canal 9. Det skal dog ikke holde mig fra at se Landsholdet spille mod Cypern i aften.
Kan man gøre noget for at se den via Plex?
Findes der et eller andet smart plugin til en streaming side eller andet?
På forhånd tak for hjælpen. 
Lige nu findes der ikke noget plugin.
Dvs. der er et viaplay plugin, men jeg har ikke selv testet det, da det oprindeligt er lavet til den svenske service, og det kræver et dansk abonnement fo at teste det.
Jeg har over en længere periode haft kontakt til YouSee for at få adgang til deres API og lave et plugin til Deres webtv (www.yousee.tv), og har så sent som idag igen rykket dem for svar.
Når/hvis der kommer et yousee plugin vil det enten kræve at du har yousee som internetudbyder, eller tilkøber deres webtv.
Begge løsninger giver dig adgang til canal9, men hverken 3+ eller tv2 Sport, som også kan have rettighederne til at vise landskampe.
TV2 sport og canal9 findes også på sputnik med sports abonnement, men det ser ud til at sputnik pluginnet ikke virker (hverken på on-demand eller live), da Deres design har ændret sig, og dette påvirker pluginet.
Håber dette gav dig svar.
/HuX
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.