Kanały działające w Polsce

Hej. Czy możecie się podzielić jakie kanały plexa działają wam w Polsce? Może mam peach’a ale zainstalowałem kilka (cmm, bbc, cnet) i żaden z nich mi nie działa (error). Może to kwestia bycia w polsce, a moze ustawien.

HI , spróbuj zainstalować IPTV do tego masz jeszcze stronę z Telewizja Polska i zagraniczną tylko jest to płatne ale działa na 100% możesz wypróbować u nich na jeden dzień trial.
O to stronka . : https://www.iptvstablesub.com/packages/

@Straiker kolega nie pyta o wtyczki tylko o kanały które mozna sobie sciaganac…
@staryga powiem ci ze swojego czasu używałem ale nie dzialaja jakos za szybko i za fajnie… dlugo czekalem zeby załadowała sie lista dostępnych potem jako tako sciagnolem kilka ale zrezygnowałem. U mnie działały ale jestem na zielonej wyspie. Choc watpie żeby była jakas blokada na polske. Jak chcesz napisz do mnie na pm wieczorem mogę zobaczyc u siebie jak to wyglada obecnie.

@Straiker A powiedz mi uzywasz IPTV na plexie? Masz gdzies wykupiony jakis pakiet co dobrze smiga. Ja ze znajomym troche juz meczymy ten temat od kilku miesięcy i nic rozsądnego nie mogliśmy znalesc lub ciagle problemy plexa z iptv… jeśli chodzi o tv to duzo lepiej chodzi emby ale wolałbym miec to na plexie. Jakies doświadczenia?

Też Jestem w UK . Ale ja nie Używam IPTV sprawdzałem przez kilka dni ale zrezygnowałem . Ogólnie to mam Polsat Cyfrowy. A co do Plex to nie polecam chyba ze prywatne nie udostempniane. Czeba im podać MAC Address . A co do Jakości to jest bardzo dobra . Mam Virgin Media nie blokuje transmisji ale za to o2 tak. Wypróbuj trial na jeden dzień .

Znaczy w UK . Miałem przez kilka dni na Plexie działało dobrze mogłem udostępniać innym moje kanały tylko po jakimś czasie zablokowali . trzeba im podać MAC Address ale to tez nie jest duży problem żeby udostępnić publicznie Qnap ma osobny address MAC do programów wiec powinno zadziałać . jak przydład :smile: