Kijken op Ipad en telefoon tegelijk

Hallo,

Als ik op mijn ipad of telefoon wil kijken moet ik een eenmalige aankoop doen om deze functie te ontgrendelen, anders is het afspelen beperkt tot 1minuut.

Nu is mijn vraag echter of dit per apparaat is of account?

Moet ik op beide telefoons EN op mijn ipad deze aankoop doen (dus 3x kopen)?

Of is het voldoende om 1x op een willekeurig device deze aankoop te doen en kan ik dan vervolgens op beide telefoons EN ipad films kijken zonder limiet van 1minuut?

Groetjes,

Buck

Gevonden in de FAQ:

Note: Purchasing the app in one app store (e.g. Google Play) does not unlock the app for you in other app stores (e.g. Amazon). Purchases are restricted to the corresponding app store.

https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/203868088-Unlocking-or-Activating-Plex-for-Android

Het is wel zo dat als je beide telefoons dezelfde google play account delen, je dus maar 1x die aankoop zult moeten doen voor die telefoons.

Het betreffen 2 iphone’s en 1 ipad. Als ik dus op ze alle 3 met dezelfde appstore account inlog en de app installeer… Hoef ik maar 1x de aankoop te doen en werkt dan op alle 3 de devices?

ja, de aankoop wordt gekoppeld aan de Apple account, tenzij je plex pass hebt, dan zijn ze allemaal gratis.
(lees wel, je kunt alleen de App updaten met 't account waarmee het is aangeschaft.)