Hallo,
Ik heb sinds kort weer eens Plex van stal gehaald. De kleuren van Plex zijn niet zo mooi, alsof 'ie bepaalde (tussen-)kleuren niet kan weergeven. Dus in plaats van een geleidelijke overgang in kleuren, gaat het in treden, zeg maar. Nu kan ik me herinneren dat het bij Eight een probleem was i.v.m Snow Leopard volgens mij. Weet iemand hier meer over? Is het nog steeds een probleem met Nine?
Ik kon het antwoord zo snel niet vinden, en ben dus al een tijdje niet meer met Plex bezig geweest/op het forum geweest.
Alvast bedankt!
wat jij bedoelt is volgens mij de X3100 bug die een tijdje in OSX gezeten heeft. macs met die grafische chipset (X3100) zagen daardoor dat wat jij ongeveer beschrijft.
kijk anders 's in deze thread om te zien of we het over hetzelfde hebben.
Ja, precies ja…
Dus nog steeds geen oplossing merk ik. Zonde!
de oplossing voor dat specifieke probleem is er al 1,5 jaar!
welke OSX versie heb je? en heb je een X3100 chipset?
Ik heb Mac OSX 10.6, hoe weet ik welke chipset ik heb?
laatste versie van 10.6? als dat zo is, dan kan het niet hetzelfde probleem zijn als in die andere thread.
in system profiler (appeltje in de linkerbovenhoek --> about this mac --> more info --> Graphics/Display) kun je zien welke grafische chipset je hebt.
Chipset Model: GMA X3100
System Version: Mac OS X 10.6 (10A432)
Hopelijk heb je hier wat aan.
Alvast bedankt!
volgens mij is dat een hele oude versie van snow leopard, of niet?
ik zou eerst proberen eens te updaten naar een recentere SL versie.
SL updaten it is…!
Thanks!
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.