Wie weet een mooie skin voor Plex Media Center. Ik heb al een beetje rond gekeken. Maar kan niet echt een mooie vinden.
Ik kwam Preen tegen voor het downloaden en installeren maar Plex draait bij mij Windows.
Wie weet een mooie skin voor Plex Media Center. Ik heb al een beetje rond gekeken. Maar kan niet echt een mooie vinden.
Ik kwam Preen tegen voor het downloaden en installeren maar Plex draait bij mij Windows.
Vindt zelf de Refocus skin wel mooi, in het grijs/zwart. Heb wel een paar kleine aanpassingen gedaan: de oranje tekst is bij mij blauw gemaakt en Menu-items beginnen bij mij met een hoofdletter.
Aeon blijft bij mij de favoriet, zie http://forums.plexapp.com/index.php/topic/67825-plexaeon-for-plex-home-theater-released-maverick214/?p=392794 indien nodig :)
zijn deze skins alleen te gebruiken voor de web versie of kan dit ook zichtbaar zijn op een TV?
Ik gebruik deze als skin voor de Plex Media Center die ik via een HDMI aan mijn TV heb gekoppeld, de skin is dus volledig zichtbaar op de TV (zie attachment)
zijn deze skins alleen te gebruiken voor de web versie of kan dit ook zichtbaar zijn op een TV?
Skins zijn alleen beschikbaar voor de desktop client van Plex, dus niet Plex/Web of enige andere client.
Ik gebruik deze als skin voor de Plex Media Center die ik via een HDMI aan mijn TV heb gekoppeld, de skin is dus volledig zichtbaar op de TV (zie attachment)
Hoe heet deze skin???
Aeon 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb plex op mijn nas geinstalleerd.
Is het mogelijk om de aeon versie hier op te zetten en hoe moet ik dat doen?
Als dat zich vertaalt naar de plex media centre op de TV zou dat natuurlijk geweldig zijn..
alvast bedankt voor eventuele tips en instructies..
Ik heb plex op mijn nas geinstalleerd.
Is het mogelijk om de aeon versie hier op te zetten en hoe moet ik dat doen?
Als dat zich vertaalt naar de plex media centre op de TV zou dat natuurlijk geweldig zijn..
alvast bedankt voor eventuele tips en instructies..
zo ver ik weet werken skins alleen in clients voor Windows en Mac
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.