geweldig eindelijk wat ik nog zocht
mijn dank is groot
maar???
bij mij lijken niet alle zenders te werken
veel wel.
sommige lijken niet te werken tot dat ik op x druk dan hoor ik heel ff muziek en dan is hij weer weg
en sommige doen het helemaal niet
weet iemand de oplossing?
als iemand me kan helpen hiermee dan ben ik nog veel blijer
De enige stream waarvan ik weet dat ie het in Plex niet doet is die van Fresh FM. Ik kan je echter niet vertellen waarom niet, want in WinAmp of VLC doet de stream het prima…
hmmmmmm vreemd dat er merderen het bij mij ook niet lekker doen
zal er nog eens naar kijken anders opnieuw instellen
Ik probeer ook een radio stream op een mac aan de gang te krijgen … kwam Plex tegen en had er vaker van gehoord … geinstalleerd en aangegeven waar muziek, video etc te vinden is. Ik las http://www.macmc.nl/media-streams-in-plex > keurig een strm-file gemaakt en op de plek gezet die ik ook bij Plex had aangegeven dat daar muziek te vinden is. Maar als ik MUSIC in Plex kies, zie ik geen stream. Toen deze thread gevonden: ik hoopte dat ik die feedme-plugin kon installeren: 1st op de plex-site gezocht, maar kon daar niets vinden. Las uiteindelijk dat dat vanuit Plex zelf te vinden moet zijn? Maar als ik Plex start en kies voor MUSIC PLUGINS, zie ik alleen iTunes (als kennelijke plugin). Ik zie niet zo snel hoe ik dat nu in Plex aan de gang moet krijgen. Of het aan de UI of aan mij ligt, ach, dat mag ieder voor zich concluderen (heb al vaker met Plex gestoeid), maar: als iemand een tip heeft waar ik moet kijken/klikken: graag…
Bij mij werkt dit echt super:
Installeer de Feed Me plugin (te vinden via Plex Online)
Ga naar Music Plug-ins > Feed Me > Add Feed Manually ...
Voer deze url in: http://plexapp.tv/dutch_radio.xml en bevestig
Ga binnen Feed Me naar Audio Feeds > Dutch Radio
(zie een een heel stuk terug in dit forum voor preciese uitleg van vriend Sander)
Via favorieten kan ik ze snel terug vinden en hoef ik niet via feedme.
hm, ik krijg alleen maar video feeds en geen audio feeds.
al opgelost.
Dit werkt prima via plex zelf, maar helaas niet via de ipad app.
Iemand een idee?
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.