Ik ben ondertussen al een tijdje aan het testen met Plex als vervanging van Itunes (probleem van mono stream) als media server.
Een punt dat ik nu tegenkom is het spelen van de VRT radio stations in Plex, ik kan ze niet vinden in shoutcast, en vraag me af of ik de stations kan toevoegen ?
ps : ik draai plex op een synology
Echt niemand een oplossing hiervoor ?
ik had iets gevonden voor nederlandse zenders, maar belgische ?
als ik .strm probeer, tonen die niet in plex
als ik pls doe idem
Yes oplossing...
Kijk in de file van Internet Nederlandse Radio Plugin ... daar vind je tussen de code dat de lijst gemaakt wordt aan de hand van een xml file die zich online bevind..... Result heb de originele file gevonden gekopieerd en gedowload naar de computer. Daarna extra items toegevoegd met Belgische zenders.
De plugin file aangepast zodat hij mijn xml file laad en klaar is kees... (hiervoor in test een local http sever stond toch te draaien)
Voor meer informatie laat iets weten dit is in een haast geschreven tussen de "soep en patatten" door
Greetz
Update: Thanks to the NL internet Radio Plugin i've adapted the plugin to show both Dutch as Belgium radio streams (just MNM for the moment) the posibilty to add more stations (true the backend programming and xml files... maybe in time I check how to add new stations while using plex client)
If anyone still needs this or has extra idea's please let me know.
Regards
Ok juist gezien dat de oorspronkelijke versie geupdated is geweest.... Na wat onderzoek heb ik die ook aangepast om de VRT zenders te kunnen afspelen. Iemand nodig laat iets weten.
Groeten
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.