Network error occurred

Hallo,

Ik heb mijn nass (synology) aangesloten op mijn netwerk met een kabel. Daarnaast heb ik ook mijn samsung smart tv aangesloten met kabel op mijn netwerk. Wanneer ik een film kijk (stream vanaf mijn nass altijd 720 of 1080) via de plex app krijg ik gemiddeld 2 tot 3 keer per film: network error occurred.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Mijn internet ligt er niet uit ik kan bijvoorbeeld ook uren lang online gamen via mijn xbox zonder storing.

Robin

Als de plex server (NAS) lokaal staat kan het ook niet aan je internet liggen. Wat wel zou kunnen is dat je router iets niet leuk vind of iets doet waardoor de TV/app/plex ermee stopt. Wat je eens zou kunnen proberen is bijv tijdelijk plex server op je pc/mac installeren en dan 1 film ofzo even daarvanaf draaien, zo kun je dan uitsluiten of het je Synology is of plex.

Als de plex server (NAS) lokaal staat kan het ook niet aan je internet liggen. Wat wel zou kunnen is dat je router iets niet leuk vind of iets doet waardoor de TV/app/plex ermee stopt. Wat je eens zou kunnen proberen is bijv tijdelijk plex server op je pc/mac installeren en dan 1 film ofzo even daarvanaf draaien, zo kun je dan uitsluiten of het je Synology is of plex.

Hi tcviper, bedankt voor je tip.
Ik heb vandaag een film afgespeeld op mijn laptop via plex en deze doet het vlekkeloos.

Heb je nog een tip?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.