Plex gedeelde foto's en itunes?

Hallo

Ik heb plex op een mac mini geïnstalleerd en via plex een externe usb drive de films laten benaderen.

Echter kan ik via plex ook gedeelde foto’s en itunes van andere mac computers in het netwerk instellen?

Via frontrow is het wel mogelijk.

J.

Hallo!

Ja, dat kan. Ik moet je hiervoor echter naar de Wiki verwijzen, omdat ik dit zelf nog nooit bij de hand heb gehad. Wel is het nodig om op elke machine de Plex Media Server te hebben draaien (deze wordt meegeïnstalleerd met Plex en is op het moment niet los te verkrijgen).

http://wiki.plexapp.com/index.php/Getting_Started#Plex_Media_Server

Goedendag,

Ik heb een macmini als mediacenter en een macmini als Nas (met FW HD er aan). Ik heb net plex geinstalleerd op de mediacenter en laat die content afspelen van de NAS. Werkt prima. Nu heb ik op de NAS ook Iphot staan met daarom een gedeelde Iphoto bibliotheek. Je kan Plex laten kijken naar een remote iphoto bibliotheek (kijk naar de video in de help sectie van plex). Voorwaarde is inderdaad dat plex bij mij op de NAS staat en altijd draait (althans de server).

Nu mijn probleem. Ik heb plex op de nas gedownload (de nas kan ik alleen benaderen middels schermovername) Als ik plex (0.85) download en installeer gaat dat allemaal zonder foutmeldingen. Echter als ik Plex op de nas daarna opstart dan verschijnt er een wit venster met niets daarin. In de statusbalk krijg ik wel Plex te zien en kan ik ook iets instellen in de hoofdinstellingen. Ik krijg dus niet de plexinterface.

Ik heb al een aantal keren opnieuw gedownload en voor zover ik kan vinden allerlei prefs weggegooid in ‘system,library, etc…’.

Wat is er aan de hand?

Met vriendelijke groet,

Frans

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.