Hej skulle behöva hjälp av erfarna då min Samsung Smart-Tv inte öppnar Plex utan det står bara "Conntecting to plex acount xxxxxx. Har låtit Tvn stå på och ladda under natten men inget händer.
Hej skulle behöva hjälp av erfarna då min Samsung Smart-Tv inte öppnar Plex utan det står bara "Conntecting to plex acount xxxxxx. Har låtit Tvn stå på och ladda under natten men inget händer.
Har ingen Samsung TV, men det verkar som att folket i subforumet som hanterar Samsung-appen rekommenderar att kolla i dina Plex Media Server-inställningar att du är inloggad där med ditt plex.tv användarnamn.
Jag är inloggad och har nu försökt med att uppdatera både TV:n, appen samt att ta bort de olika enheterna och installera om de på PMS. Nu får jag upp ett nytt felmeddelande där det står, "The server did not respond to the request in a timely fashon"
Jag är inloggad och har nu försökt med att uppdatera både TV:n, appen samt att ta bort de olika enheterna och installera om de på PMS. Nu får jag upp ett nytt felmeddelande där det står, "The server did not respond to the request in a timely fashon"
Kan tyvärr inte hjälpa så mycket. Men om du känner dig trygg med engelska så tycker jag du ska prova starta en tråd här: https://forums.plex.tv/forum/89-samsung-smart-hub/
Kan du berätta vilken tvmodell du har, vilken version av PMS etc. så skall vi försöka få rätt på det. Det funkar nämligen riktigt bra nu, så förutsättningarna till att vi kan lösa det är goda!
Hej skulle behöva hjälp av erfarna då min Samsung Smart-Tv inte öppnar Plex utan det står bara "Conntecting to plex acount xxxxxx. Har låtit Tvn stå på och ladda under natten men inget hände
En fråga.. är det efter att Du uppdaterat klienten i Samsungen? I så fall avinstallera appen i smart-hub, stäng av TV:n i nån minut, installera appen igen.
Mvh
Janson