Nogen der kan hjælpe med opsætning af Plex Server på NAS (Dlink DNS-325)???
Jeg har installeret Plex addon og tilføjet mine data til biblioteket. Men jeg kan ikke forbinde til min Plex-konto på NAS´en hvis jeg går under indstillinger (Der var et problem med at logge på myPlex). Hvis jeg tager login i øverste højre hjørne kan jeg godt logge ind, men det giver jo ikke adgang for min server udadtil??
Jeg har lavet port forwarding i min router til port 32400......
Plex kører fint på min computer og kan sagtens tilgå den udefra når PC´ern kører. Men kan bare ikke få det til at virke på min NAS.
Jeg har installeret Plex-addon og når jeg er hjemme kan jeg se mine film i biblioteket.
Jeg har også delt min plex med en kollega og der viser den 3 delte mapper men når man åbner min NAS udefra er den "tom"
Jeg har også lavet port forwarding fra ekstern port 32400 til min NAS IP....... Men jeg kan ikke forbinde til min Plex-konto på NAS´en hvis jeg går under indstillinger (Der var et problem med at logge på myPlex). Hvis jeg tager login i øverste højre hjørne kan jeg godt logge ind.
Det skal også siges at jeg sagtens kan forbinde til Plex på min PC-installation.................