Plug-in SouthPark.nl

De plug-in voor South Park werkt niet meer. De Amerikaanse site is voor Nederlandse bezoekers geblokkeerd.

Maar de Nederlandse site werkt wel!

Zou iemand de bestaande plug-in kunnen aanpassen, zodat we weer van de afleveringen op SouthPark.nl kunnen genieten?

Alvast bedankt voor de moeite!

Alrighty then!

http://wiki.plexapp.com/index.php/South_Park_NL

http://wiki.plexapp.com/images/thumb/9/93/South_Park_NL.png/180px-South_Park_NL.png

Geweldig Sander, zo’n snelle reactie! Krijg helaas een error wanneer ik een aflevering wil afspelen: playlist aborted.

Wil je er nog even naar kijken?

Ik test m’n plugins altijd op een schone installatie van de huidige Plex versie… Daar werkte deze ook gewoon prima in. Misschien Plex Media Server een keertje herstarten? Als dat het probleem ook niet verhelpt, zou je dan eens in de log file willen kijken van de plugin? Deze vind je ergens in ~/Library/Logs (zit momenteel niet op een Mac en weet het exacte pad niet uit m’n hoofd).

Edit: Vanaf 8 september is South Park NL opgenomen in de App Store!

Een update die er voor zorgt dat seizoen 13 ook goed te bekijken is, is nu beschikbaar in de App Store. Had je de plugin reeds geïnstalleerd, dan is de kans zeer groot dat ie inmiddels automatisch geüpdate is.

Na een verse installatie van Plex werkt de plugin bij mij perfect. Ik kan hem aanbevelen!

Kan het zijn dat Southpark (met apps plugin) steeds crasht als ik het geluid aanpas?

of komt dat doordat ik de BETAversie gebruik?

ps. ik ben nieuw op dit forum, en ik ben heel benieuwd naar plex…

Hallo wverveer,

Welkom op 't forum!

Het zou kunnen, maar lijkt mij niet heel erg waarschijnlijk. Je zou het kunnen testen met een andere plugin die ongeveer hetzelfde werkt als "South Park NL" (met een Site Config). "The Daily Show" is de enige die me zo even te binnen schiet waarvan ik weet dat ie ook een Site Config gebruikt. Kun je die eens testen?

Een beta waarvan bedoel je? Van Plex? Zo ja, installeer dan de pas uitgebrachte [0.8.3](http://www.plexapp.com/)

Ik heb even thuis gekeken maar ik heb de 0.8.3 versie...ik bedien hem overigens wel met mijn iphone... (welke app is daar eigenlijk het beste voor, ik heb RowMote)
misschien dat het daar aan ligt, ik zal van het weekend eens The Daily Show proberen...

Alle South Park plugins zijn vanaf heden samengevoegd. Je kunt South Park NL verwijderen (want deze werkt niet meer) en de algemene South Park plugin installeren wil je afleveringen blijven kijken van deze serie.

Misschien een vraag die al eens langskwam, maar kon het niet vinden.

Ik heb de South Park plugin geinstalleerd via de app store, maar waarom wordt de streaming content niet opgenomen in de TV SHOWS library? De south park plugin staat alleen in de ‘watch my videos’ sectie en de content kan ik niet toewijzen als zijnde ‘tv show’. Erg irritant, want ik hou van een geordend geheel. Nu heb ik al m’n tv shows in de desbetreffende library, maar south park niet (terwijl dat toch wel een tv-show is).

Hoop dat duidelijk is wat ik bedoel.

Plugins zullen door de manier van opzet niet als Movie of TV Show source aangemerkt kunnen worden. Dat de South Park plugin een indeling heeft in seizoenen met afleveringen is meer uitzondering dan regel voor een plugin die gebouwd is om web content weer te geven binnen Plex.

Ah, nou dat zuigt best wel dan. Eigenlijk is de 'show my videos' categorie dus een grote verzamelbak van van alles en nog wat? Streaming content, netwerk shares etc.? Jammer, het kan zoveel beter. Je zou zeggen dat het toch vrij eenvoudig moet zijn om de southpark streaming plugin een content-aanduiding te geven als tv-show?

Als het dan toch niet mogelijk is, maak dan in ieder geval een library voor streaming content aan.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.