PMS kraschar när media manager öppnas

Hej alla!

Jag har tyvärr stora problem med Media Manager. Plex kör på bra och PMS skannar fint i bakgrunden så det mesta hamnar rätt och får en poster etc., men när jag vill manuellt ändra/titta/göra något i Media Manager så hänger sig PMS och kraschar efter några sekunder. Jag får alltså inte ens upp själva fönstret!

Börjar misstänka att det är något som är fel på min Mac Mini (kör OS X 10.5 Server) eftersom jag har försökt att installera om operativsystemet och formaterat om för att desperat försöka få igång det.

Ja, om någon har någon aning vad det är som är fel blir jag frikyrkofrälst av glädje! Laddar upp kraschloggen för allmän beskådan! :slight_smile:

…väntar på loggen… :slight_smile:

Suger jag som inte laddar upp utlovad logg eller vad, Jesus! Nu är disken omformaterad och loggen ett minne blott…

I alla fall, efter många slitna hårstrån uppgraderade jag mitt OS till 10.6, och voilà så fungerar det! Så det verkar inte vara min gamla trotjänares fel trots allt! Kanske något i min konfiguration som spökade.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.