Hilfe!
Har skaffat ny HTPC och installerat allt fräscht. Nytt W7, nytt Plex, ny Chrome, flash silverlight.
Således har jag också installerat även plugins på nytt. När jag försöker köra dem så funkar dock flera av dem inte och jag får inga felmeddelanden. Men följande krånglar:
TV4 - Kommer inte ens in i något programregister. Står och laddar en stund sen händer inget mer.
Viasat - Kommer in i undermeny, men när jag ska ladda kanalen händer samma som ovan, står och laddar sen inget mer.
SVTplay - Kommer in i programregister men när jag öppnar aktuellt program kommer inget annat än två punkter ( … ) upp på listan, inga avsnitt eller liknande.
Någon som varit med om liknande? Någon som har någon lösning?
Hej,
inget av dom plugins du försöker använda funkar.
Du kan få SVTPlay att fungera (A-Ö för stunden) Genom att ladda ner SVTPlayV3.zip från den här tråden:
http://forums.plexapp.com/index.php/topic/41870-svt-play-fungerar-inte/page__st__80
Och skriva över befintliga pluginget.
De andra behöver någon som buggfixar dom.
Tv4 har ändrat hur deras sida fungerar sen det nuvarande pluginet skrevs.
VIasat har jag inte tittat på.
Maeckie
Ok, det förklarar ju en del. Jag trodde bara det var jag som var lätt retarderad...
Tack!
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.