TV4 Play fungerar inte!

Har konstaterat under kvällen att TV4 play inte fungerar :frowning:

Någon som vet något? Eller är det bara hos mig?

/ Pelle

Även jag har problem. Har anmält problemet till utvecklarna :slight_smile:

Är någon som har en fungerande TV4 Play plugin?

/ P

Sådär, nu ligger en uppdaterad och fungerande version på Plex-servern. Gå in i Plex Online och välj “Check for updates”. Sen är det bara att uppdatera och njuta av TV4:as bibliotek.

Tackar, nu körs MBP med Lion och färska versioner av Plex, Flash, Silverlight o Java! Såvitt jag har märkt så fungerar allt som det ska! Vågar snart ge mig på MacMinin också!

Tack, som vanligt!

/P

Vet någon om det finns någon möjlighet att logga in?

Alltså för oss som betalar för TV4 Premium.

-Peter

Inte ännu. Ska kolla var vi står gällande det.

Finns väl en plugin som heter TV4 Anytime där man ska logga in, men det kanske inte är samma sak.

Inte riktigt. Det var förut men sedan en tid tillbaka har TV4 slagit ihop Play och Anytime till Premium.

Hej!

Kul att TV4 Play kom igång igen! Jag saknar dock vissa program. Enligt frugan så finns inte “Leila bakar i Frankrike” i Plex, så jag gick in på hemsidan för TV4 Play och där finns den. Jag upptäckte också att det var väldigt lite klipp under programmet “Idol” i Plex men på hemsidan finns det mycket.

Är det bara jag som har det så, eller är det någon bugg?

Verkar riktigt dåligt med nya program i appen. Som du så hittar man knappt något nytt i listan över nya program för exempelvis Idol. Man hittar desto mer i browsern...

Är det någon som vet status på TV4 Play pluggen? Den verkar “halta” mer än någonsin. Visst är det så att TV4 erbjuder ett öppet API (eller vad det heter) och då borde det väl gå att få ordning på den, eller?

/ P

Har anmält detta till utvecklarna. I fortsättningen kan ni själva göra detta för att se till att pluginen fixas så fort som möjligt :slight_smile:

https://plexapp.lighthouseapp.com

Vi får hoppas på att den blir stadigare snart.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.