Update: Deze plugin kan worden afgeschreven, er zal een geheel nieuwe versie geschreven moeten worden, maar ik ga dat zelf niet doen, sorry!
@sander1 Dank je wel voor het bekijken van de plugin. Begrijp ik hoor, geen probleem 
Wellicht kan iemand hem wel makkelijk herschrijven met deze informatie:
Dit is een werkend Python script voor XBMC, ik denk dat voor iemand met kennis van Python het een middag werk is?
Hopelijk neemt iemand de moeite zodat we weer NPO, RTL en ook SBS etc kunnen terugkijken!
Ik zag hem ook voorbij komen. Volgens mij is het niet een kwestie van alleen een url aanpassen.
Hallo allemaal, goed nieuws!
De afgelopen tijd ben ik bezig geweest om de Kijk Plex app nieuw leven in te roepen.
Volgens mij is me dat nu aardig gelukt.
De app is bijna helemaal opnieuw opgebouwd.
Het is mijn eerste keer dat ik python programmeer dus mochten jullie iets tegenkomen waarvan je zegt “Dat kan beter anders” laat het dan gerust even weten via Github’s issues pagina.
Veel plezier met de nieuwe Kijk 2.0 app!
github.com/mentosmenno2/Kijk.bundle
Kleine sidenote: Hij staat (nog??) niet in de Unofficial App Store, dus voor nu is hij alleen te downloaden volgens de instructies uit de readme.
@mentosmenno2 said:
Hallo allemaal, goed nieuws!
De afgelopen tijd ben ik bezig geweest om de Kijk Plex app nieuw leven in te roepen.
Volgens mij is me dat nu aardig gelukt.
De app is bijna helemaal opnieuw opgebouwd.
Het is mijn eerste keer dat ik python programmeer dus mochten jullie iets tegenkomen waarvan je zegt “Dat kan beter anders” laat het dan gerust even weten.Veel plezier met de nieuwe Kijk 2.0 app!
github.com/mentosmenno2/Kijk.bundle
Geweldig!!
Awesome! kan ik toch weer een beetje “tv” kijken op mn rasplex client!
(nee, ik gebruik geen PMP, die heeft geen goede subtitles ondersteuning)
@mentosmenno2 Je bent geweldig, heel erg bedankt voor de nieuwe app. Waar ik wel tegen aan loop is dat ik bij de meeste menu items de melding krijg niks te zien:
- Populaire uitzendingen
- Programmalijst
- Gemist – Gisteren en de dagen daarvoor
Wat werkt wel:
- Gemist - vandaag
Is het mogelijk dit te repareren. Echt tof dat je een nieuwe app gemaakt hebt!!
@mentosmenno2 ik ben nog even verder aan het testen als ik een paar keer opnieuw klik dan krijg de inhoud wel te zien 
@JohSaw said:
@mentosmenno2 ik ben nog even verder aan het testen als ik een paar keer opnieuw klik dan krijg de inhoud wel te zien
Bedankt voor het melden! Het was mij ook opgevallen, ik kom er alleen nog niet achter waarom het gebeurt. De API van Kijk reageert soms enorm traag, en op dat moment laadt hij sommige pagina’s niet. Na een paar keer proberen lukt het dan ineens wel zoals je beschrijft.
De oplossing heb ik nog niet gevonden, maar ik ga wel even een ticket aanmaken op github. Mocht iemand zeggen heey zo gaat het wel werken hoor ik het ook graag ![]()
Hoi,
Bij mij werkt de plugin niet.
Als ik kies voor “Gemist” → “Vandaag”, krijg ik de melding: “Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de afleveringen”.
Diezelfde foutmelding krijg ik te zien als ik kies voor “Populaire aflevering…”.
Ga ik naar “Programma overzicht” en klik ik op een willekeurig programma dan krijg ik de melding: “Deze plugin reageert niet”
Mijn Plex mediaserver draait op een Synology DS918+ en ik heb de plugin geinstalleerd door de zip file te extracten in de plugin directory van Plex.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn? Doe ik iets fout, lig het aan de plugin of zit het probleem misschien in de combinatie van de plugin en PMS op Synology?
@“Peter Tromp” said:
Hoi,Bij mij werkt de plugin niet.
Als ik kies voor “Gemist” → “Vandaag”, krijg ik de melding: “Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de afleveringen”.
Diezelfde foutmelding krijg ik te zien als ik kies voor “Populaire aflevering…”.
Ga ik naar “Programma overzicht” en klik ik op een willekeurig programma dan krijg ik de melding: “Deze plugin reageert niet”
Mijn Plex mediaserver draait op een Synology DS918+ en ik heb de plugin geinstalleerd door de zip file te extracten in de plugin directory van Plex.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn? Doe ik iets fout, lig het aan de plugin of zit het probleem misschien in de combinatie van de plugin en PMS op Synology?
Same here!
Gemist vandaag geeft soms 1 of 2 afleveringen. Verder krijg ik bij alle items dat de plugin niet reageert! (DS214Play)
Beste Peter,
Ik durf je niet zo 1,2,3 te zeggen waar het fout gaat. Wat ik wel sinds het maken van de plugin heb ervaren is dat de API van Kijk extreem instabiel, niet (publiek) gedocumenteerd en vooral traag is. Soms duurt het laden zo lang dat Plex inderdaad stopt en geen afleveringen weergeeft.
Bij jou lijkt het er wel op dat er toch echt iets niet goed gaat met het ophalen van informatie van de API. Is het mogelijk dat je probeert je logbestanden van de plugin op te sturen, nadat je de foutmelding krijgt?
En kan je daarnaast voor me nakijken of je gebruik maakt van bijvoorbeeld een VPN?
Hoi Nick Zou je net als Peter kunnen kijken of je de logbestanden van de plugin kan sturen?
Kleine update:
Ik kan een aantal van jullie problemen wel reproduceren op mijn eigen servetje. Het vreemde is dat in bijna alle gevallen het soms wel werkt en soms niet.
Ik zal er naar proberen te kijken voor jullie. Houdt er even rekening dat dit wel een paar weekjes in beslag kan nemen wegens dat ik binnenkort afstudeer en daar even mijn tijd in moet stoppen.
Bij eventuele andere problemen, oplossingen of meer info hoor ik het graag 
Hiii!
Ik zal proberen aankomende week nog de logbestanden te posten, ben op dit moment niet in het land 
Helemaal top! Veel plezier in het buitenland:grinning:
Hoi Menno,
Thanx dat je ernaar wilt kijken!
Heb net alle varianten binnen de plugin nog even geprobeerd, zodat ze allemaal in één logfile staan.
com.mentosmenno2.kijk (2).log (26.5 KB)
Op de NAS waar Plex op draait heb ik ook een VPN server draaien, maar de NAS maakt zelf geen gebruik van een VPN verbinding. Zou dus geen invloed mogen hebben op Plex en de plugins.
Hoi Peter, bedankt voor je Logje 
Ik kon er maar één foutmelding uithalen, die niet direct goed aangaf wat de fout precies was.
Toch denk ik dat ik misschien je probleem (en nog vele andere… whoops) opgelost kan hebben.
Ookwel, testing time!
Je kan net als je eerder hebt gedaan het zipje downloaden en extracten in de plugins folder.
Vergeet niet daarna je plex server te herstarten en misschien zelfs je browser cache te clearen als het nog niet werkt.
Ik hoor graag van je of het geholpen heeft!