Sinds kort is Vevo ook in Nederland beschikbaar. Met de Vevo website (vevo.com) en app kan er gratis naar vele videoclips gekeken worden (zonder reclame). Het is mogelijk op videoclips te zoeken, maar je kunt ook afspeellijsten maken of automatisch populaire clips na elkaar laten afspelen.
Het lijkt mij leuk om een Vevo channel voor plex te hebben, dit past natuurlijk perfect in het media center principe. Het kan ook ontzettend leuk zijn om tijdens feestjes op de achtergrond aan te zetten.
Ik heb helaas geen kennis van programmeren maar misschien is er een handige mede forum gebruiker die weet hoe dit gemaakt kan worden?
Goeie vraag, even kijken wat Sander hierop te zeggen heeft.
http://techcrunch.com/2013/04/02/vevo-dutch/
Cool! (Hoewel ze de Nederlandse artiesten wel achterwege mogen laten wat mij betreft :P)
Is een app mogelijk voor plex voor VEVO NL Sander?
Is een app mogelijk voor plex voor VEVO NL Sander?
Hoi!
Ik denk 't wel! De huidige plugin/channel was in eerste instantie alleen gericht op US/Canada (waar Vevo als eerste beschikbaar was). Deze plugin heeft op dit moment helaas wat problemen, dus die zal een update moeten krijgen. Ik hoop dat er dan direct een mogelijkheid is om 'm geschikt te maken voor andere landen waar Vevo nu ook beschikbaar is.
Leuk dat er meerdere plex gebruikers enthousiast zijn over Vevo! Ik ben benieuwd of iemand iets in elkaar kan knutselen :P.