Serie afleveringen kloppen niet

Hallo,

ik heb gisteren opgemerkt dat bij een aantal van mijn series de afleveringen niet kloppen. Zo heb ik b.v. bij Legend of the Seeker (link) het probleem dat de plex app op mijn Samsung TV aangeeft maar 21 afleveringen te hebben terwijl er 22 zijn. Heeft iemand anders dit ook eerder mee gemaakt of heeft hiervoor een verklaring?

Groeten en alvast bedankt voor de reactie.

Joost

Hallo Joost,

Klopt het aantal afleveringen wel als je via een andere Plex client (de Mac of Windows client, of een mobiele client) kijkt? Het enige wat ik me kan bedenken is dat jouw Legend of the Seeker collectie een bestand bevat waar 2 afleveringen in 1 bestand verpakt zitten, bijvoorbeeld als “Legend of the Seeker - S02E21-E22.mkv”

Hoi Sander,

dank voor je reactie maar dit is niet het geval. Ik heb in mijn folder 22 afleveringen staan (losse wel te verstaan), op de the TVDB staat bij de info ook 22 afleveringen net als op IMBD maar mijn plex apps (android en samsung tv) geven beide 21 aan. Ook als ik in de media manager kijk staan er maar 21 afleveringen wat dus niet strookt met het aantal bestanden in de map en de informatie op thetvdb.com

Ik heb een soort gelijk iets… Van alles seizoenen van MASH, worden alleen de laatste 2 gezien als MASH, de rest herkent ie als een serie, waar ik nog nooit van had gehoord.,