Subscription canceled - abonnement annulé

Hello, I want to point out that the new version is horrible, in addition to having almost doubled the subscription price. I think they need to be told they’re going to lose a ton of customers. I just canceled my renewal. They still have a little time to:

• APOLOGIZE!!! There must be several of us who wasted hours trying to find our old features.
    • Quickly revert to the previous version. If there are masochists who like the new version, make it an option (there are some very strange people on earth, but let’s leave them alone…)
  • Offer compensation, not necessarily monetary, but let them find a way to do it.
  • Stop making such a mess… There’s a good basis, let them improve the features!
  • READ YOUR FORUM MESS. THAT’S WHAT IT’S FOR! There you go…

I’ll translate it into English, and the French version will be there. Sorry for the mistakes and my Google English, haha

Bonjour, je tiens à souligner que la nouvelle version est horrible, en plus d’avoir quasi doubler le tarif d’abonnement.
Je pense qu’ il faut leur dire qu’ ils vont perdre une tonne de clients.
Je viens d’annuler mon renouvellement. Ils ont encore un peu de temps pour :

• S’EXCUSER!!! nous devons être plusieurs à avoir perdu des heures à essayer de trouver nos anciennes fonctions.
  • Revenir rapidement sur la version précédente. Si il y a des masochistes pour aimer la nouvelle version, mettez la en option (y a des gens très bizarre sur terre mais laissons les…)
  • proposer une indemnisation, pas forcément monétaire mais qu’ il trouve une manière de le faire.
  • arrêter de faire de la merde… Y a une bonne base, qu’ ils améliorent les fonctions !
  • LISEZ VOS BORDELS DE FORUM. CA SERT À CA !

Voilà… Je vais le traduire en anglais et la version française sera présente. Désolé pour les fautes et mon anglais Google haha

2 Likes

Cancelled mine the day after the rollout. I’d been with Plex Pass for at least 5 years.

4 Likes