Trakt.tv - Gelezen status

Beste,

Ik gebruik Plex nu al een tijdje, i.c.m. XBMC. In XBMC worden episodes op 'watched' gezet in Trakt.tv.

De bedoeling is nu dat dit binnen Plex wordt opgehaald uit Trakt.tv.

Ik heb de Trakt.tv plugin geïnstalleerd, echter wanneer ik een sync doe of het ophalen van de eipsodes vanuit de plugin binnen de Plex web client, wordt er niks met de 'watched' status in Plex gedaan.

Doe ik hier iets fout? Of verwacht ik er teveel van?

Kun je een printscreen posten van je Trakt plugin settings?

Alles werkt namelijk prima mits je een stable version gebruikt. (Er zijn beta versies voor testers)

Syncen zou niet eens hoeven als je scrobbling gebruikt. Dit markeert direct naar Trakt de status, dus zelfs als je aan het kijken bent.

Alleen nieuwe(re) versies van de plugin ondersteunen 2 way sync. Kan het zijn dat je nog een oude versie van de plugin gebruikt? Nieuw(st)e versie en informatie vind je hier: https://forums.plex.tv/topic/102818-rel-trakt/

Ik heb zo te zien versie 0.8.2.7-master.

Bij deze een screenshot van mijn configuratie:

plex-trakt-settings.png

Toch blijft het een feit, dat als mijn vriendin thuis op XBMC iets kijkt, ik het terug zie op Trakt.tv website (dus ook de voortgang e.d., dikke prima dus), maar wanneer ik iets kijk in Plex, of ik doe de sync handmatig via het Trakt.tv kanaal in Plex dashboard, no-way dat ik daar de watched status terug krijg van wat zij dan een tijdje daarvoor al heeft gekeken.

Zo zie ik nieuwe series, waar ik alle (bijv.) 5 aflevering van heb gezien, maar in Plex staan deze allemaal nog altijd op niet bekeken.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.