Jag ångrar djupt att jag inte kollade det här forumet innan jag gick och köpte en LG smarttv. Plex Server är nog bland det sämsta skit jag någonsin installerat på min dator men efter ett antal dagar med att försöka få ording på skiten har jag nu avinstallerat och det känns förbaskat skönt.
Jag ångrar djupt att jag inte kollade det här forumet innan jag gick och köpte en LG smarttv. Plex Server är nog bland det sämsta skit jag någonsin installerat på min dator men efter ett antal dagar med att försöka få ording på skiten har jag nu avinstallerat och det känns förbaskat skönt.
Tråkigt att du känner så. För de resterande halvmiljonen användarna (mig inkluderat) verkar vara nöjda. Ser att detta är ditt första inlägg i forumet, det kanske istället skulle varit en fråga istället för att berätta att du avinstallerat (och på ett anmärkningsvärt ohyfsat sätt också).
Synd att du inte insåg dina begränsningar och bad om hjälp innan du tog det steget. För här fungerar det förbaskat bra. :)
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.