Hallo,
ik heb meerdere bibliotheken in mijn Plex server staan, nu wil ik er een aantal verwijderen om even overnieuw te kunnen beginnen maar ik kan nergens vinden hoe ik dit moet/kan doen. Ik heb de zoek functie ook al gebruikt op het forum maar denk dat ik de juiste trefwoorden niet gebruik.
Kan iemand mij hierbij helpen?? Ik zou namelijk graag even alles opnieuw willen indelen.
Alvast bedankt. Joost
in de media manager heb je links onderin een + en - teken. met de “-” kun je de geselecteerde bibliotheek sectie verwijderen.
Dank je, deze had ik niet gezien. Komt misschien omdat ik via extern bureaublad werk en de weergave daarvan wat minder is. Heb btw net gekeken maar bij mij staat er geen + of - maar een "moertje" waarop ik kan klikken en de optie komt om de sectie te verwijderen.
In ieder geval erg bedankt voor de hulp!
Zie bovenin wel een moersleutel met de optie bibliotheek. Maar daaris geen optie verwijder biblioteek
Er is in 3 jaar tijd het een en ander veranderd ;-)
Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je een library kan verwijderen: https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/200289286-Deleting-Libraries
Bedankt, had het zelf al gevonden.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.