Ik heb de nodige moeite met het beheren van de diverse bibliotheken. Ik kan hele bibliotheken toevoegen en verwijderen. Maar als ik IN een bibliotheek iets (bijvoorbeeld een film) wil toevoegen of verwijderen lukt mij dat niet.
Graag jullie hulp
Ik heb de nodige moeite met het beheren van de diverse bibliotheken. Ik kan hele bibliotheken toevoegen en verwijderen. Maar als ik IN een bibliotheek iets (bijvoorbeeld een film) wil toevoegen of verwijderen lukt mij dat niet.
Graag jullie hulp
Hoe bedoel je dat precies?
Bij het opmaken van een bibliotheek moet je aangeven wat voor sectie het is, en welke folder die moet indexeren. In die folder moet je de films zetten (gebruik makend van de juiste benaming, voor een film is dat TITEL (JAARTAL) bv American Hustle (2013).mkv) en daarna moet je de bibliotheek vernieuwen (druk op het ronddraaiende pijltje) Plex gaat dan de folder doorzoeken naar nieuwe content en wanneer je alles juist gerenamed hebt, zal hij het ook direct op de correcte manier weergeven. Je kunt dan wel de film poster en alle andere randzaken aanpassen.
verwijderen gaat op dezelfde manier, de film uit de folder verwijderen, opnieuw laten scannen, en dan de prullenbak legen van Plex (op "meer" klikken)
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.