bra lösning att kobinera köpta itunes filmer med plex

någon som har hittat någon bra och smart lösning att kompinera sitt plex bibliotek med filmer som man köpt i itunes?

jag tex har ju själv rippat in pirates 1-3 men fyran har jag köpt i itunes för jag ville prova hur det funkade.

men är ju lite drygt att man inte kan se den filmen tillsammans med dom i plex.

vad jag förstår så kan man ju inet spela upp köpte filmer i itunes genom plex? men

finns det ingen möjlighet för dom som kan att fixa nått sätt så att den iallafall syns i plex biblioteket men att den "spelas upp" genom itunes om ni förstår? =)

eler finns det andra smarta lösningar? gå över helt till itunes har jag ingen lust med då det inte funkar lika bra och ser itne lika snyggt ut.

någon som har hittat någon bra och smart lösning att kompinera sitt plex bibliotek med filmer som man köpt i itunes?

jag tex har ju själv rippat in pirates 1-3 men fyran har jag köpt i itunes för jag ville prova hur det funkade.

men är ju lite drygt att man inte kan se den filmen tillsammans med dom i plex.

vad jag förstår så kan man ju inet spela upp köpte filmer i itunes genom plex? men

finns det ingen möjlighet för dom som kan att fixa nått sätt så att den iallafall syns i plex biblioteket men att den "spelas upp" genom itunes om ni förstår? =)

eler finns det andra smarta lösningar? gå över helt till itunes har jag ingen lust med då det inte funkar lika bra och ser itne lika snyggt ut.

Apple tvingas (av filmbolagen) att inkludera DRM-skydd i sina filmer. Detta DRM-skydd kan man ej ta sig förbi via Plex.

Du kan itne heller på något smidigt sätt trigga igång Quicktime eller iTunes via Plex. Filmbranschen är där musikbranschen var 2009. Hopplöst efter och pinsamt förlegat.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.