[Channel] SBS Gemist

Bij mij ook en ik heb nog versie 9.3 (client) met pms 9.5.3 van Plex en OS lion. Hoop ook heel erg op een oplossing!

I really hope that it will be fixed. SBS gemist is not in the ‘official’ Plex Appstore and the one I have doesn’t work.

Ik krijg hem jammer genoeg nog niet aan de praat in combinatie met Apple TV. Andere Channels werken wel, maar wanneer ik op SBS gemist klik, krijg ik een leeg scherm te zien.

@Sander,

Graag wil ik je eerst bedanken voor het mogelijk maken vam de diverse channels waaronder RTL gemist.

Ik heb wel een vraag over SBS gemist.

Klopt het dat SBS gemist niet meer werkt?

Ik heb sinds gisteren Plex op mijn Nas staan en de overige channels werken gewoon behalve SBS gemist.

Deze blijft gewoon leeg en krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Ligt het aan mij of is de SBS gemist plugin niet meer op de Plex plugins site staat?

Klopt het dat SBS gemist niet meer werkt?

Ligt het aan mij of is de SBS gemist plugin niet meer op de Plex plugins site staat?

Hoi!

Ja, de SBS Gemist plugin is heel lang geleden al eens stuk gegaan door aanpassingen aan de SBS6/Net5/Veronica websites. Om die reden is plugin uit de Channel Directory gehaald. Ik heb zelf eigenlijk geen interesse om deze plugin opnieuw te schrijven, want de site biedt niets wat ik ook maar een klein beetje interessant vind :P. Ik denk wel dat de Plex It! bookmarklet met een kleine aanpassing kan werken op de SBS websites (behalve dan kijk.nl).

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.