Uitzending Gemist werkt niet meer

Ik merkte vandaag dat Uitzending Gemist bij mij niet meer werkt.

Ik heb deze een tijdje geleden geinstalleerd via Plex Online. Ik heb ook de laatste versie van Silverlight (4.0) en SoundFlower geinstalleerd en de nieuwse versie van de OS. Als ik doorklik dan kan ik vrij snel niet meer doorklikken in de menu. Ik heb de logfile die gemaakt is toen ik Uitzending Gemist probeerde te gebruiken bijgevoegd. Ook via mijn iPad (Plex app) kan ik de uitzending gemist niet openen. Ik krijg de foutmelding " no items to display, the directory seems empty’. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik gebruik deze app heel vaak.

Het klopt dat de Uitzending Gemist (in elk geval de versie in de App Store) niet meer werkt, waarschijnlijk omdat er op de UZG website wat dingen zijn gewijzigd.

Blij te horen dat het niet aan mij ligt, maar erg jammer dat het niet meer werkt. Ik vond het een hele mooie app. Ik gebruikte het veel: mijn meest gebruikte plugin. Is het bekend of er plannen zijn om het weer te herstellen?

Ah das idd nu duidelijk, ik ben niet de enige. Dan zal het wel niet lang duren voordat er een update komt. (hoop ik).

+1 als de plugin wordt gerepareerd :frowning:

'k Ben bezig met een nieuwe versie voor de nieuwe UZG website (met video’s in betere kwaliteit).

http://img35.imageshack.us/img35/2924/screenshot20110711at033.png

Dat is geweldig. Ik verheug mij er alvast op!

Omdat de plugin helemaal niet meer werkte, heb ik vast een eerste update direct naar de App Store doorgevoerd. Hierin kun je alvast uitzendingen van de afgelopen 7 dagen bekijken. Aan de rest wordt nog gewerkt. Mocht je al ergens problemen tegenkomen, laat het me weten!

Ook voor de Apple TV2? Check ook mijn aanbod op RTLXL plugin

Hi Sander,

Ik heb momenteel geen problemen met je RTLXL plugin, sterker zowel op de Ipad (en zoals naar het er na 1 dag gebruik uitziet op Apple TV2) doet ie het goed....Ik begrijp je bovenstaande redenen...

Ik zou je willen vragen er eens over na te denken dit als donationware of whatever te willen blijven supporten... Aangezien mijn vriendin graag naar die RTL onzin kijkt, ik graag een fatsoenlijk mediacenter gebruik -en geen interactieve TV kastje als alternatief- is het mij wel wat waard dat deze plugin het blijft doen...

Wellicht dat er meer mensen zo over denken, iig ik wel en als je je rekeningnummer geeft, maak ik 20 EUR over..... (Vergelijk dit met de prijzen in de App store en relateer daar die 20 EUR aan, dusse 25 keer meer waardering dan een 0,79 app :-))

Groetjes Wout

PS Keep up the good work

Dat is geweldig. Hartstikke bedankt. Zit nu op de Nord Kapp in Noorwegen maar zal de nieuwe plugin zodra ik thuiskom uitproberen. Ik wou dat Apple zo snel op hun software problemen reageerde. De audio bug bij de laatste os update is erg vervelend voor Plex gebruikers die DTS audio willen gebruiken.

Hi Sander,

heb gisteren de plugin opnieuw geinstalleerd. Ik zie wel: “afgelopen 7 dagen”, maar dan kan ik nog niks afspelen. Bij de plex client (mac os x) krijg ik de melding “can’t open file” (o.i.d.)

gr

oortmanp

Heb je de laatste versie van Silverlight 6.0531..?

Mmm, ik denk 't wel. Zal 't even checken.

Op de website kan ik precies hetzelfde fragment zonder problemen met Silverlight danwel Flash bekijken.

gr
oortmanp

Sander1, heb je enig idee wanneer Uitzendinggemist weer helemaal up2date is? Nu werkt het alleen met een week historie.

Vandaag heb ik XOT:Uzg geprobeerd (http://www.rieter.net/pages/XOT:Uzg). Dat werkte voorheen goed op de xbox en onder XBMC, maar dit tyoe scripts werkt nu niet meer. Ala ik het in ~User/lib/applsupport/plex/scripts/video/ stop zie ik het wel in Plex, maar het werkt niet.

gr.

Hier ben ik echt blij mee.

Heb voor mezelf een plugin gemaakt waarmee de journaal streams van tv.nos.nl te bekijken zijn vanuit plex. Mijn eerste plugin experiment, tot nu toe werkt het zonder problemen.

Is er eventueel interesse in deze plugin hier op het forum? Als hij over enkele dagen nog bug vrij werkt kan ik hem eventueel uploaden.

Zeker! interesse!

Graag Ik ook. Overigens werkt momenteel de uitzending genist plugin bij mij prima, helaas alleen beschikbaar voor de afgelopen dagen maar hier ben ik ook blij mee.

Hier de mini plugin voor het bekijken van NOS journaal (20:00u, laatste journaal of laatste jeugdjournaal) zoals op tv.nos.nl. Inmiddels zelf heel vaak gebruikt, erg simpel, werkt prima!

Top precies wat ik miste in Nederland 24 (die trouwens ook niet goed werkt op een ipad)
Heel veel dank nu kan ik hier in Maleisie het Journaal weer zien op TV :)