Er det muligt at bruge dit arbejde på Boxee også - kunne være skønt!!
Desværre tror jeg ikke at det er muligt. Medmindre det har nogenlunde samme framework til plugins som Plex. Om ikke andet, så findes der et plugin til XBMC (som derfor burde virke i både Plex og Boxee) der kan afspille indhold fra Bonanza: http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=48610
Ja, ved ikke lige hvad de gør, men de bruger silverlight ved jeg…
Forresten, kan du så ikke fixe så æøå bliver med stort i div lister, ser lidt sjovt ud når alt andet er med stort 
Nikky, når man starter en ny ting, om det er film/musik, så viser loadbar navnet på den ting man seneste har kørt? den skal vel vise navnet på den ting man forsøger at starte :D?
Ellers et super plugin, men håber virkelig der kommer noget grafik når den musik først spiller, ser godt nok kedeligt ud med den sorte baggrund, og det burde være muligt at load en bg ind i silverlight player
Keep it up
mkh:
Hvor ser du æøå som småt, hvor det burde være stort? Jeg har ikke kunne finde nogen steder hvor det står forkert.
“Loadbaren” viser det korrekte navn ved mig. Har du mulighed for at tag et screenshot af det? Evt. præcis hvad du har afspillet og hvad du skal til at afspille, når det går galt?
Angående billede når der kun afspilles audio via silverlight, så ved jeg ikke hvordan det kan løses. Jeg har det selv fint med sort baggrund, da jeg så undgår retention og burn-in på min plasma skærm 
Nikki : Under “on demand tv → programmer”, mange af de navne er med æøå og det er her med småt.
Jeg kan ikke helt tage et screenshot af hvordan den loadbar ter sig, men starter jeg fx et tv afsnit, stopper det og så starter en film, så viser loadbar title på det tv afnist jeg først så.
Ang den sorte skærm, det er self fair nok, det ser bare så kedeligt ud 
Det ser nu også OK ud her; i bunden har jeg *Året der gik* med stort Å.
Ja her ser det sådan her ud
http://picturedumper.com/picture/20100107/d0f5a6f9c0/Screen-shot-2010-01-08-at-00.32.12.jpg
Super nice med disse plugins - tusind tak!
Hej Nikki Super fedt plugin, virkelig fedt… Jeg kan dog ikke få Radio på DR til at virke… P1 P2 P3 osv, live stream-radio funker ikke… den står bare og åbner datastrøm… Har prøvet på 2 forskellige systemer og på 2 forskellige ip adresser i DK…
Live TV virker rigtig godt. 
Endnu engang tak for dette fantastiske danske plug-in…
//Vejrup
The DR plugin rocks. Im using it from Geneva, Switzerland and i’m actually really surprised that it works from here. Apparently DR hasn’t gotten round to setting up their usual defenses.
Quality is really good on the live feed, actually better than what i am getting on my slingbox (it runs on a 2mbit upstream from Denmark)
I’ve tried to go through the wiki, but i cant work out a way to set the on-demand to fullscreen as a default (unless i choose fullscreen for everything as a default). Any help on this?
One thing i’d love to have in a future version is the ability to use radio while running a slideshow. But maybe thats a limitation in the ways plugins are run in Plex. Anyway, it would be cool to have something on the screen while listening to P1 
Oh, and should you ever need any help on testing anything from a location outside Denmark, please let me know. i’d be happy to help.
Best,
Ben
I discovered Plex yesterday, trying to find a way around the Danish TV-restrictions.
After installing the DR-bundle I was able to watch DR for a couple of hours. But now the screen is Black and I’m trying to figure out why.
Any help much appreciated.
/Vaughn
This is one sweet app ! B)
I allready spend quite many hours in the Bonanza section - Im a sucker for the old DR documentary programs.
But i am having problems loading all content from the “On Demand TV” section.
It just keep displaying the “Åbner datastrøm” message.
Anyone else having this problem?
Yeah, I only get the sound. Picture never shows up.
Come on Roy , everybody knows Silverlight is the answer right?
Looking forward to coffee break tomorrow
Hot dang.... The knight are correct again. (Nerd) B)
Silverlight installation make the "On Demand TV" section working 100%
Thank u soo much for the help - I will surely bring danish as a token of my deep gratitude.
Am i the only one who cant stream DR outside dk?
It could be nice with a stealth mode og simular that solves it. 
For Danish VPN (so you can stream from outside Denmark) look here: http://www.overplay.net/blog/tag/danish-vpn/
They also have vpn in other countries, so you can start watching Hulu and other country restricted contents.
Vejrup: Stadigvæk problemer med radio? Husk at installere Silverlight!
Silverlight?? Øhh.. hvad med os med en mac?