DRNU "Channel is not responding"

Hej ,

Jeg er ny her på forummet og har netop begivet mig ud i at installere Plex i mit miljø.

Jeg har installeret Plex server på en 2013 iMac, men når jeg prøver at køre DRNU så kan jeg godt komme ind i kanalen men når jeg prøver at klikke på ex tv avisen, så kommer den med "Channel Not Responding" ?

Vil meget gerne have hjælp hvis muligt, da Plex ellers fungerer fantastisk.

Er der også nogle der har råd og vejledning til at installere Spotify, Netflix og Hulu ?

Pft.

Mvh

Kender intet til ovenstående, men er sikker på at HUX kigger forbi  ;)

Vil dog lige tilføje en manglende oplysning til ham, og det er at OP er fysisk placeret i udlandet, så måske et issue med rettigheder?

/T

Dane22,

Tak for svar.

Korrekt at jeg bor i Frankrig, men jeg kan godt tilgå DRnu fra XBMC samt også fra www.drnu.dk - Så det er ikke et rettighedsproblem.

/T

Dane22,

Tak for svar.

Korrekt at jeg bor i Frankrig, men jeg kan godt tilgå DRnu fra XBMC samt også fra www.drnu.dk - Så det er ikke et rettighedsproblem.

/T

OK.....Ville bare lige være sikker her, så devs. ikke bankede hovedet imod den forkerte mur  :lol:

/T

hehe, klart onkel HuX kigger forbi ;)

Jeg er ved at lægge sidste hånd på DR TV, og så vil DRNU forsvinde fra storen, så jeg roder slet ikke med DR NU.

Skulle gerne ryge afsted til Plex i denne uge.

/HuX

edit: øv, har ikke rigtigt tid pt. Skal nok komme til det, ASAP

Jeg holder lange uger ;)

Mangler pt:

Lokalisering af tekster til Dansk og engelsk.

Søgning på programmer.

Radio og at Plex kø virker på andet end dr.dk/tv

Det skulle dog være færdigt i denne uge, da det er småting ;)

/HuX

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.