DR TV - "This channel is not responding"

Nogen der har et bud? Er sket indenfor de seneste par dage.

Ubuntu 14.04.3
plexmediaserver 0.9.14.6

Alm. library virker fint og andre channels virker også. Jeg har prøvet at fjerne/geninstallere DR TV samt stoppe/starte plexmediaserver. Uden held.

Loggen (com.plexapp.plugins.drdk.log) siger:

2016-01-22 21:09:11,558 (7f48b97fa700) : DEBUG (runtime:717) - Handling request GET /video/drdk
2016-01-22 21:09:11,559 (7f48b97fa700) : DEBUG (runtime:814) - Found route matching /video/drdk
2016-01-22 21:09:11,560 (7f48b97fa700) : DEBUG (networking:166) - Requesting ‘http://www.dr.dk/mu-online/api/1.1/page/tv/front
2016-01-22 21:09:12,475 (7f48b97fa700) : CRITICAL (runtime:889) - Exception (most recent call last):
File “bundles-release/Framework.bundle-dist-ninja/Contents/Resources/Versions/2/Python/Framework/components/runtime.py”, line 843, in handle_request
File “bundles-release/Framework.bundle-dist-ninja/Contents/Resources/Versions/2/Python/Framework/handlers/base.py”, line 111, in call
File “/var/lib/plexmediaserver/Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins/DR TV.bundle/Contents/Code/init.py”, line 36, in MainMenu
tagline = items[‘Subtitle’],
File “bundles-release/Framework.bundle-dist-ninja/Contents/Resources/Versions/2/Python/Framework/code/sandbox.py”, line 108, in
KeyError: ‘Subtitle’

2016-01-22 21:09:12,477 (7f48b97fa700) : DEBUG (runtime:88) - Sending packed state data (105 bytes)
2016-01-22 21:09:12,477 (7f48b97fa700) : DEBUG (runtime:924) - Response: [500] 799 bytes

samme her :frowning: Kanalen er mit fix mod hjemve.

Samme problem her…

@ricki@eriksdal.dk said:
Samme problem her…

Windows 10.1511 (10586.63)
Plex Media Server 0.9.15.2

Jeg er også på 0.9.15.2 og får samme problem.

Er der noget som ved om DR har pillet ved deres API?
http://www.dr.dk/mu

Det kunne tyde på det, men jeg er ikke på nogen måde ekspert…

Er der nogen som ved, hvem der har udviklet DR TV appen til Plex? Jeg overvejer kraftigt om jeg kan overtale/sponsorere vedkommende til at lave en opdateret version i forhold til DR’s API ændring.

@wejergang@gmail.com said:
Er der nogen som ved, hvem der har udviklet DR TV appen til Plex? Jeg overvejer kraftigt om jeg kan overtale/sponsorere vedkommende til at lave en opdateret version i forhold til DR’s API ændring.

Ingen ide, men måske @HuX ved det ;:wink:

@dane22 said:

Ingen ide, men måske @HuX ved det ;:wink:

Det ser ikke ud til at han er aktiv her mere :frowning:

Jeg er vil også gerne donere/bidrage til udviklingen, hvis det kræves :slight_smile:

Jeg har set ved et tilfælde at dr plugin’et virkede (for et par uger siden) - Dette var desværre kun en enkelt gang.
Måske er det ‘småting’ der er ændret i DR’s API ?

Jag kan bekræfte, at det ikke virker mere :frowning:

Har informeret Plex, men da HuX var den der havde lavet den, og passede den, så ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal sige her :frowning:

Og er desværre ikke en Channel dev, men mere en Util dev, så “clueless” here

/T

@dane22 said:
Jag kan bekræfte, at det ikke virker mere :frowning:

Har informeret Plex, men da HuX var den der havde lavet den, og passede den, så ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal sige her :frowning:

Og er desværre ikke en Channel dev, men mere en Util dev, så “clueless” here

/T

Jeg har nu DR TV kørende :slight_smile:

Kan jeg sende dig rettelserne, så du evt. kan teste at det også virker hos dig?

Og hvordan får vi formidlet rettelserne, så det udmønter i en plugin opdatering?

Er du evt. på GitHub?

@dane22 said:
Er du evt. på GitHub?

Nej, det er jeg ikke…

Ok, så zip den og send den til mig i en PM.

Så skal jeg nok sørge for den kommer til Plex

/T

Og til orientering til alle som læser denne thread.

Jeg har lavet en såkaldt “Pull-Request” på det der hedder GitHub, som er det sted hvor koden ligger, med de rettelser som @ricki@eriksdal.dk har fundet (Tak for det)

Dette betyder, at såfremt Plex accepterer dette, vil de komme med i den næste version af Plex Media serveren, så pt. er der desværre ikke andet at gøre end at vente :wink:

Plex har accepteret ændringen, så dette er forhåbentlig en del af den næste version

/T

@dane22
Kan du sende et link til ændringerne på github så jeg kan replikere dem på mit setup?

@ralu said:
Kan du sende et link til ændringerne på github så jeg kan replikere dem på mit setup?

github.com/plexinc-plugins/Services.bundle/commit/99100865f9aa364c80b08fd3d61b5311e33af02e

/T

@dane22 said:

@ralu said:

github.com/plexinc-plugins/Services.bundle/commit/99100865f9aa364c80b08fd3d61b5311e33af02e

/T

Hjaelp!. Jeg tror at jeg har boevlet rigtigt godt i det…Jeg proevede at opdatere min DR plug-in ved at udskifte det indhold jeg hentede paa din github link. Men nu er jeg godt nok helt doed I havet…Har du tid til at gi et par raad der kan faa mig paa ret koel igen?. Jeg er lost uden Dansk TV I Canada :slight_smile: