Er der nogen som ved, hvem der har udviklet DR TV appen til Plex? Jeg overvejer kraftigt om jeg kan overtale/sponsorere vedkommende til at lave en opdateret version i forhold til DR’s API ændring.
@wejergang@gmail.com said:
Er der nogen som ved, hvem der har udviklet DR TV appen til Plex? Jeg overvejer kraftigt om jeg kan overtale/sponsorere vedkommende til at lave en opdateret version i forhold til DR’s API ændring.
Jeg er vil også gerne donere/bidrage til udviklingen, hvis det kræves
Jeg har set ved et tilfælde at dr plugin’et virkede (for et par uger siden) - Dette var desværre kun en enkelt gang.
Måske er det ‘småting’ der er ændret i DR’s API ?
Og til orientering til alle som læser denne thread.
Jeg har lavet en såkaldt “Pull-Request” på det der hedder GitHub, som er det sted hvor koden ligger, med de rettelser som @ricki@eriksdal.dk har fundet (Tak for det)
Dette betyder, at såfremt Plex accepterer dette, vil de komme med i den næste version af Plex Media serveren, så pt. er der desværre ikke andet at gøre end at vente
Hjaelp!. Jeg tror at jeg har boevlet rigtigt godt i det…Jeg proevede at opdatere min DR plug-in ved at udskifte det indhold jeg hentede paa din github link. Men nu er jeg godt nok helt doed I havet…Har du tid til at gi et par raad der kan faa mig paa ret koel igen?. Jeg er lost uden Dansk TV I Canada