Prøver lige hvor det KUN er TV-2 der er aktiveret i kanallisten
Kunne jeg lokke dig til flg:
Skift PMS til debug logging
Refresh program guiden under settings/DVR
Upload zip af logs (Settings/Help)
Selvfølgelig da - er absolut interesseret i at gøre alt for at få denne udemærkede service til at fungere
Det skulle være her :
Jeg ser en del problemer i din log!
Og ikke relateret til dette her, men du har et entry i settings/Network/List of IP addresses and networks that are allowed without auth som ikke har den korrekte syntaks!.
Log siger:
Couldn't delete the file P:\Plex Media Server\Plug-in Support\Databases v.plex.providers.epg.xmltv-4ecd2fa4-c368-4dff-adc0-0af1777f5b2c-loading.db: The process cannot access the file because it is being used by another process
Evt. prøv dette her:
- Luk PMS ned.
- Slet filerne der hedder noget med: P:\Plex Media Server\Plug-in Support\Databases v.plex.providers.epg.xmltv*
- Start PMS igen, og konfigurer din DVR. Prøv derefter igen
Spørgsmål:
- Siden dit Library befinder sig på P drevet, er dette så et lokalt drev? (Det SKAL det være, da SQLite ikke bryder sig om at blive tilgået over nettet)
- Har du evt. en AntiVira løsning, som scanner P:\Plex Media Server\Plug-in Support ? (Hvis du har det, kan det forklare at filerne er låst, og anbefaler så, at du excluder denne path fra din AntiVira
Prøv top punkterne 1 & 2, og reporter derefter tilbage
mvh
Tommy
P: er et lokalt drev - hele min Plexcache på en SSD for optimal hastighed
Har Windows Defender på plex maskinen - men har netop nu ekskluderet P: drevet i windows defender
Okay, og meget bedre mht. fejl.
Eneste nu er dette:
Jan 28, 2017 17:28:43.597 [3760] ERROR - Error parsing XML.
Er den xmltv fil som der hentes ned evt. også beskyttet af defender?
Og har du hentet en ny ned, efter du lavede en ny mapping af din DVR, og efter den blev hentet ned, da kørt en refresh af DVR Guide?
/T
Hele P: er ekskluderer fra windows defender
Har hentet en ny ned - ifølge guiden med første Force get - henter listen og 2. henter EPG data ifølge opsætningen
Så skal jeg nok lige bruge en ny xmltv fil fra dig 
selvfølgelig da
Tja…Har netop forsøgt med din xmltv fil, og med kun dr2 enabled, lige som dig, så konklusionen er desværre, at det nok er noget der bliver fixet i næste beta, for spiller fint her, og nej, har ingen dato til dig, for sådanne ting oplyser Plex aldrig 
Tak for indsatsen - vi må se tiden an
Har så lige prøvet at sætte en ny plex server op med channel / epg op på min mac’ istedet for min plex PC - og der kan den fint køre fra …
Pokkers…
Underligt, og tester selv på både QNAP, SuSe Linux samt Windows 10 uden problemer
Overvejer at lave en ny virtuel maskine med win10 og sætte en plex server op fra ny … men syntes det er lidt “trælst” så det er stadig ved overvejelserne
Og nu gennemført… uden held - samme resultat - svaret må ligge i min manglende erfaring i windows / tilladelser eller andet
Hvordan kan det være at den “indbyggede” kanal liste i Plex DVR der hentes fra TDC er så mangelfuld ?
“Indbyggede” ?
Det der rod som man bliver tilbudt som std. når man indtaster danmark og ens postnummer i Plex DVR
Det SKAL du jo ikke gøre!!!
Du skal vælge XMLTV istedet
github.com/ukdtom/epg-dk.bundle/wiki/Opret-DVR
Men det kommer fra 3.Parts firma der hedder GraceNote, og som levere den officielle EPG.
Den passer dog ikke særligt godt til Danmark, som du allerede har set 
Ja - det er jeg med på - men så længe min windows/plex installation ikke vil parse xml filen må jeg jo “nøjes” til næste beta er released - min mac’ løsning holder ik’ i det store løb da det er min arbejdsstation - og windows er min server som burde kunne køre for mig…