DVR og EPG

Hi med jer.

Såfremt nogle af jer deltager i DVR Beta'en, og har problemer med jeres EPG (Elektronisk program guide), så prøv at give denne her et skud:
github.com/ukdtom/epg-dk.bundle

mvh

Tommy

Og Viki på dansk er nu lavet

github.com/ukdtom/epg-dk.bundle/wiki

Og released version 0.0.0.5

Release thread findes her:

forums.plex.tv/discussion/248011

/T

Sejt - men desværre får jeg det ikek til at virke. Der hentes en xmltv fil, men programguiden bliver ikek opdateret. HAr sikret at stier er nøjagtigt samme, og at der er rettigheder til mappe og fil.

Kører 1.2.0.3167

Nogen ide til hvorfor jeg ikke får det til at virke?

Har du lavet mappingen?

github.com/ukdtom/epg-dk.bundle/wiki/Opret-DVR

/T

Og husk at serveren skal køre om natten, samt at det skal være enabled i scheduled tasks

jepps jeg har lavet mapning - og den laver herefter en initialisering som sarter på 0% og så slutter :frowning: Det virker som om den ikke får læst filen.

Upload xml filen som en zip

Den er her. Den ser fin ud når jeg bare kigger gennem den…

Ja, den er ganske fin.

Switch PMS til debug logging, og lav derefter en refresh af din DVR Program Guide

Når den er “død”, så upload en zip af PMS logs

/T

En reload af EPG tager et splitsekund…vedlagt er logfilen

Det var client log, og ikke server log :wink:

Web.Client : Settings-Server-Help

HEHE ja jeg skal lære lidt undervejs…Den er her

Hmmm…Iflg. loggen, så fejler den med at tygge sig igennem xml filen, men skriver desværre ikke hvor :frowning:

Er det muligt for dig også at sende mig epg-dk log filen?

Og ser også en del fejl i loggen grundet brug af edge browseren :wink:

/T

Vedlagt. Og ja edge er ikke verdens mest udbredte browser :wink:

Desværre er loggen rolled over, så kan du også finde en der hedder det samme men med 1 til sidst, og måske en med 2 til sidst?

Hopper lige ind - har idag købt en ny HDHomerun for netop at skulle igang med Plex DVR / Yousee - Har nøjagtig samme problem som Andreas - desværre - XML filen hentes fint men den kommer aldrig ind i programguiden i plex som forbliver tom

Kan du uploade din xml, samt en zip af alle epg-dk log filerne?

Og når sagt, så er der blevet opdaget et problem med den release der pt. findes af PMS, hvor den fejler import af vores XML filer, hvis der er “” i titlen :frowning:

Men vil blive rettet til næste release dog

Kunne jo sagtens lyde som svaret der søges

Her er min log - baseret på minimalt antal kanaler for at nedbringe tiden for at processe