Hej.
Jag delar innehåll med ett par kompisar. Vissa avsnitt har inte undertexter i de delade mapparna. Kan man ladda hem en "egen" undertext lokalt, som kan visas när jag kollar på kompisens avsnitt?
Hej.
Jag delar innehåll med ett par kompisar. Vissa avsnitt har inte undertexter i de delade mapparna. Kan man ladda hem en "egen" undertext lokalt, som kan visas när jag kollar på kompisens avsnitt?
Absolut, om du använder PHT iaf. Öppna OSD:n och gå till höger och gå in i ljudsettings. Scrolla ned där så ser du "Browse for subtitles".Hej.
Absolut, om du använder PHT iaf. Öppna OSD:n och gå till höger och gå in i ljudsettings. Scrolla ned där så ser du "Browse for subtitles".
Ok. Jag använder nästan uteslutande Samsung TVn hemma i vardagsrummet. Skulle ju vara kanon med liknande funktion i tv-appen :)
Ok. Jag använder nästan uteslutande Samsung TVn hemma i vardagsrummet. Skulle ju vara kanon med liknande funktion i tv-appen :)
Plex för Samsung är en tredjeparts-applikation. Gör ett inlägg här och ge förslaget: https://forums.plex.tv/forum/89-samsung-smart-hub/
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.