Films niet beschikbaar

Ineens zijn al mijn films niet meer beschikbaar.

Heb plex en plex server op macmini staan. Films staan op timecapsule die ik als NAS gebruik.

Plex geeft aan: controleer of het bestand en of de benodigde schijven zijn aangesloten. Als ik de koppeling via de Finder, ga, ga naar map probeer te zoeken, komt de Finder wel met het juiste bestand.

Heb de macmini ook al opnieuw opgestart, time capsule ook en heb de liabrary ook al meerdere keren ge-update.

Wie kan me helpen? Thanks!!

Heb je recent mappen/bestanden verplaatst? Controleer is of de film sectie nog verwijst naar de goede map.

Laat daarna plex server is een deep scan doen om te zorgen dat alles geupdate word

Hier hebben we ook een zelfde probleem gehad, en het bleek toen dat er toch iets mis was gegaan met de externe schijven van de macmini.

Alle films hebben we extern op schijf staan.

Als je in de media manager kijkt kun je vinden welke lokatie de film moet staan.

In eerste instantie leek ook alles te kloppen, tot we verder keken en bleek dat de macmini een Mybook1 zag… die 1… het staat overigens niet duidelijk in finder, in eigenschappen kun je het vinden, toon info…

Uiteindelijk was daat ok opgelost, zie ook een topic op macfreak, http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/25343/10/highlight=mybook/

Wellicht heb je er iets aan :wink:

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.