waarom stoppen sommige films ermee?

hoe herstellen
waarom stoppen sommige van mijn films ermee
terwijl ze eerst het wel deden en spoelen gaat gewoon, maar spelen loopt hij vast.
bvd

Herkent niemand dit,ik heb er al jaren soms last van.

oplossing alle data van de schijven erop en eraf helpt soms!.

films op mac mini zelf hebben er ook last van ik speel ze met VLC en Plex.

bestanden opnieuw downlowden helpt soms!

mac mini is van 2010 dus moet gewoon 720p draaien doet hij ook prima! maar soms

ik had het ook met andere media spelers in het verleden.

uittleg en ideen zijn welkom?

gr jor

hoi jor,

ik ken herken je probleem helemaal niet. het zal helpen indien je je probleem wat specifieker omschrijft.

bijvoorbeeld:

zijn het altijd dezelfde films die op dezelfde plek ermee ophouden of gebeurt dit op willekeurige momenten bij steeds andere films?

hoe ziet je plex opstelling er uit? mini uit 2010 is aangesloten (hoe?) op je TV en waar staan je films op en hoe is dat verbonden met je mini?

ook zeg je dat het soms helpt dat je alle data er op en weer van de schijf af doet. wat bedoel je hier precies mee?

in je eerste post zeg je verder nog dat plex vastloopt. kun je uitleggen of het inderdaad zo is dat plex vastloopt of houdt de film er gewoon mee op en krijg je het plex menu weer te zien? of moet je plex geforceerd stoppen en opnieuw starten voordat het weer werkt?

om je goed te kunnen helpen zouden we graag de mogelijkheid hebben je probleem te reproduceren. hiervoor hebben we zoveel mogelijk informatie nodig, of beter nog, een voorbeeld van een film die steeds op hetzelfde moment er mee ophoudt.

bedankt ik ben er al uit,mijn torrent prog had ik geforceerd gestopt en er zat een breuk in mijn bestanden :rolleyes:

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.